مشروح اخبار


» برنامه‌های هفته بسیج با شعار "بسیج پاره تن مردم"/ برگزاری ۷۸ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران



فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران گفت: 78 برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش راک نیوز، سرهنگ باقر پسنده روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» برگزار می شود تا رسالت، قابلیت و ظرفیت بسیج در سرتاسر شهرستان نمایان شود.

برنامه‌های هفته بسیج با شعار "بسیج پاره تن مردم"/ برگزاری ۷۸ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران

وی تصریح کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهداء، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدای محله، خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج گچساران برگزار می شود.
سرهنگ پسنده؛ برگزاری نشست های روشنگری، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز سوم آذر ماه، حضور باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه شهرستان، آیین اهدای خون توسط بسیجیان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج های جوان و افتتاح نمادین گازکشی به منازل مددجویان از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.
فرمانده سپاه گچساران گفت: بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال و آزادی، بسیج سبک زندگی و بسیج معنویت و اخلاق روزهای هفته بسیج نام‌گذاری شده است.
از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.
حضرت امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در روز پنجم آذرماه 1358 تشكیل ارتش 20 میلیونی را صادر فرمودند.



تاریخ انتشار : 26 آبان 1400, 13:37



» اخبار مرتبط:

  • برنامه‌های هفته بسیج با شعار "بسیج پاره تن مردم"/ برگزاری ۷۸ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران
  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • 45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران برگزار می شود
  • اجرای 49 عنوان برنامه طی هفته بسیج در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟