مشروح اخبار


» 45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران برگزار می شود



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران گفت:45 برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی ، آموزشی و نشست در هفته بسیج در گچساران برگزار می شود.


به گزارش راک نیوز، سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت،از برگزاری  45 عنوان برنامه در این هفته در گچساران خبر داد و افزود : عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا ،برپایی نمایشگاه عکس و کتاب،تجمع رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، افتتاح پروژه های عمرانی و محرویت زدایی از جمله برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است .
45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران برگزار می شود

برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، اعزام کاروان راهیان نور ،اعزام گروه های جهادی و اکیپ های درمانی و بهداشتی به مناطق محروم نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج است که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران بدان اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در حالی وارد سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج می شویم که این نهاد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی کشور پیشتاز است.

وی افزود: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است و همزمانی این مناسبت با هفته وحدت سبب شده که محور برنامه هایی که برگزار می شود با سمت و سوی 40 سالگی انقلاب و اتحاد باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران در ادامه به روزشمار هفته بسیج اشاره کرد و افزود: نخستین روز این هفته از امروز ، 29 آبان ماه آغاز می شود به نام «بسیج و مسجد محوری» نامگذاری شده است.

نورایی نسب عنوان دومین روز هفته بسیج را «اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی» ذکر کرد و افزود: رویکرد امسال سپاه به سمت خدمات رسانی در جامعه در تمام حوزه ها همچون عمرانی، خدماتی، اقتصادی و... رفته است .

وی عنوان سومین روز از هفته بسیج را «اقتدار دفاعی و امنیتی» برشمرد و اضافه کرد: بسیج به طور عملیاتی خدمات اجتماعی خود را در حوزه امنیتی برده است که یکی از این خدمات طرح «گشت محله» است به طوریکه با گشت های شبانه نیروهای بسیجی تا حد زیادی امنیت به محلات برگشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران گفت: چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان «معنویت و انتظار» نامگذاری شده زیرا بسیج بدون معنویت و تکیه نمی تواند زنده بماند وزندگی کند و سلاح بسیج معنویت است.

نورایی نسب ادامه داد: سوم آذر همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج «جهاد کبیر و استکبار ستیزی» نامگذاری شده است.

وی افزود: ششمین روز از هفته بسیج «جهاد روشنگری و تبیین»نامگذاری شده و در این روز دستاورهای 40 ساله انقلاب و بسیج تبیین می شود.

نورایی نسب با بیان اینکه آخرین روز از هفته بسیج «بسیج و 40 سال افتخار» نامگذاری شده است،به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران اشاره کرد و گفت :همزمان با آخرین روز از هفته بسیج (پنجم آذرماه) اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

گفتنی است هر ساله از 29 آبان تا 5 آذر ماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
در پایان این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل و قدردانی کرد.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید
45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران برگزار می شود



تاریخ انتشار : 29 آبان 1397, 11:56



» اخبار مرتبط:

  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • اجرای 49 عنوان برنامه طی هفته بسیج در گچساران
  • برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران تشریح شد/ شعار هفته دفاع مقدس 'ما توانستیم'
  • همزمان با هفته بسیج:افتتاح 30 طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟