مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۰ تن جو احتکار شده به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان کهگیلویه خبرداد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۰ تن جو احتکار شده به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان کهگیلویه خبرداد.

 

به گزارش راک نیوز،سرهنگ حمیدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پدیده شوم احتکار و مبارزه با فعالیت های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار مقادیر زیادی جو در انباری در شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ آن فرماندهی قرار گرفت. وی افزود ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک انبار بزرگ را با هماهنگی قضایی، دادستان شهرستان دهدشت و روسای ادارات صمت و تعزیرات حکومتی شناسایی و در بازرسی از آن ۲۰۰ کشف و ضبط گردید.
 اکبری تصریح کرد کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۲۶ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند. جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه با دستور مرجع قضایی انبار پلمپ شد، خاطرنشان کرد در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
*******************************
دستگیری کلاهبرداران اینترنتی میلیاردی در کهگیلویه.
 سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی به هویت های معلوم در سطح شهرستان کهگیلویه و برخی شهرستان‌های همجوار اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان می‌نمایند، سریعاً موضوع در دستور کار مأموران کلانتری بخش چاروسا این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران کلانتری بخش چاروسا با همکاری پاسگاه انتظامی کوشک به محل و مخفیگاه آنها در یکی از شهرهای تابعه این شهرستان اعزام و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به برداشت بیش از ۲۰ میلیارد ریال از حساب شهروندان اعتراف کردند خاطرنشان کرد: کلاهبرداران پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان درخواست کرد برای اقدام به خرید و فروش کالا در بستر اینترنت، از سایت های معتبر و قانونی استفاده کنند تا گرفتار کلاهبرداران و مجرمان سایبری نشوند.
*******************************
دستگیری سارق سیم برق در کهگیلویه
 سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق به هفته های اخیر در سطح شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف کرد خاطرنشان کرد متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.



تاریخ انتشار : 4 دی 1401, 10:12



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری زوج سارق و کشف ۳ فقره سرقت منزل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق سیم برق کابل مخابراتی در کهگیلویه
  • 5خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟