مشروح اخبار


» کسب رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در تخصیص بودجه صحت ندارد



رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به خبر کسب رتبه آخر این استان در تخصیص بودجه واکنش نشان داد و گفت: این خبر صحت ندارد.

به گزارش راک نیوز،در روزهای اخیر خبری مبنی بر کسب رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد بر روی خروجی برخی رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار گرفت که همین امر سبب کنش و واکنش‌های در فضای عمومی این استان شده‌ است.

علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تسنیم گفت: این خبر و آمارهای بیان شده هم مورد تایید نیست زیرا ماخذ و منبع رسمی ندارد و نمی‌دانم این خبر واطلاعات از کجا آمده است.
وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته نیز همچون اخباری در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، افزود: این خبر نیز همان موقع تکذیب شد.
شهابی‌نسب با بیان اینکه سال 99 از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای 932 میلیارد تومان به استان ابلاغ شد، ادامه داد: این اعتبارات در سال 1400 به یک هزار و 593 میلیارد تومان رسید که بیش از 70 درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی افزود: سال 1401 اعتبارات ابلاغی به یک هزار و 550 میلیارد تومان رسید و در لایحه بودجه 1402 به حدود 2 هزار و 35 میلیارد تومان افزایش یافت که رشدی معادل 31 درصد را نشان می‌دهد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سال 99 حدود 477 میلیارد تومان تخصیص نقد و اسناد خزانه وارد استان شد و در سال 1400 این رقم به حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان رسید.
شهابی‌نسب بیان کرد: در بحث اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهور تا امروز، از محل سفر و متمم آن اعتباراتی که به استان ابلاغ شده (طرح‌های ملی و استانی) حدود هفت هزار و 100 میلیارد تومان مصوب شده است.
وی ابراز کرد: بنابراین کل اعتبارات عمرانی سفر و متمم آن هفت هزار 100 میلیارد تومان است که باید تا پایان سال 1403 به استان ابلاغ شود.
شهابی‌نسب عنوان کرد: سال 1400 از این اعتبارات مصوب سفر و متمم آن حدود 700 میلیارد تومان تخصیص نقد به کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد.
وی افزود: در سال 1401 تا امروز حدود 458 میلیارد تومان تخصیص نقد به حساب استان واریز شده و در اسفند سال جاری نیز 350 میلیارد تومان دیگر از محل سفر و متمم آن به صورت نقد واریز خواهد شد.



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1401, 11:11



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست پیگیری مشکلات پروژه های کهگیلویه: در سال 1400 در بحث اعتبارات یک انقلاب رخ داد
  • بخشی از مطالبات فرهنگیان بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود
  • 60 میلیارد تومان اعتبار کهگیلویه توزیع شد/جرییات
  • افزایش165درصدی اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در گچساران
  • توضیحات در خصوص حواشی اخیر بودجه کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟