مشروح اخبار


» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست پیگیری مشکلات پروژه های کهگیلویه: در سال 1400 در بحث اعتبارات یک انقلاب رخ داد



رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی این استان در سال گذشته نسبت به سال قبل ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش داشت.
 

با حضور حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی،معاون عمرانی استاندار،فرماندار کهگیلویه،مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی  جلسه‌ای با موضوع پیگیری مشکلات پروژه‌های این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی این استان در سال گذشته نسبت به سال قبل ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش داشت.
 
علی شهابی نسب افزود: سرجمع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹، ۴۷۷ میلیارد تومان بود و این رقم در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و این در حالی است که در سفر رئیس جمهور به استان هم حدود ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های ملی و استانی تزریق شد.
 
وی با اشاره اعتبارات تخصیص یافته به استان از محل اعتبارات محرومیت زدایی تصریح کرد: ۴۹۵ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی که برای نخستبن بار در قانون آمده بود هم به استان اختصاص داده شد.
 
شهابی نسب ادامه داد:با بیان اینکه مدیران از نبود اعتبارات گلایه دارند که در سال ۱۴۰۰ یک انقلاب در بحث اعتبارات استانی رخ داد و این همه اعتبار در نظر گرفته شده است مدیران پای کار بیایند تصریح کرد: از محل اعتبارات سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص استانی داشتیم که حدود ۶۴۸ میلیارد تومان آن نقدی و ۶۶۶ میلیارد تومان از اسناد خزانه بود.
 
وی افزود: این اعتبارات می‌تواند در اجرای طرح‌ها و بهره برداری از آن‌ها کمک شایانی می‌کند و باعث رونق اقتصادی و کاهش نرخ بی کاری و بهتر شدن شرایط معیشت مردم استان می‌شود.
 



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1401, 22:25



» اخبار مرتبط:

  • 137 میلیارد اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه توزیع شد/رشد 77 درصدی اعتبارات کهگیلویه
  • افزایش165درصدی اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در گچساران
  • 60 میلیارد تومان اعتبار کهگیلویه توزیع شد/جرییات
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد/جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟