مشروح اخبار


» 60 میلیارد تومان اعتبار کهگیلویه توزیع شد/جرییات



60 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه بین ادارات و نهادهای شهرستان توزیع شد.

به گزارش راک نیوز ،ظهر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان اعتبارات تملک دارایی،نفت و دیگر منابع بین ادارات و نهادها توزیع شد.

علی شهابی در این نشست اعتبارات کهگیلویه را 60 میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: کهگیلویه به غیر از این اعتبارات، 127 میلیارد تومان هم از اعتبارات قانون بودجه خواهد داشت.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 55 میلیارد تومان امسال برای جاده پاتاوه به دهدشت در قانون بودجه مصوب شده است.

وی با اشاره به کاهش جمعیت کهگیلویه از 132 هزار نفر به 131 هزار نفر در سرشماری سال 95 گفت: روند مهاجرت در این شهرستان رو به رشد است باید سعی کنیم از مهاجرت جلوگیری کنیم.

شهابی تعریف پروژه‌های ملی محور پاتاوه به دهدشت و باغچه سادات را از پروژه‌های مهم و اثرگذار در مهاجرت معکوس عنوان کرد.

وی، بیان کرد: در حالی که همه محورهای منتهی به یاسوج و گچساران پروژه ملی است اما محور دهدشت به چاروسا و دیشموک به رغم اینکه جمعیتی بالای 50 هزار نفر را پوش می‌دهد ملی نیست.

شهابی با بیان اینکه اعتبارات قطره‌چکانی استانی برای سر و سامان بخشیدن به این محور کافی نیست، گفت: اگر این پروژه ملی شود در بودجه اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های اقتصادی سه میلیارد و 300 هزار میلیون تومان به پروژه سد کوهبرد و از محل اعتبارات استانی ویژه 51 میلیارد تومان به پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در کهگیلویه اختصاص یافته است.

وی از اختصاص 38 میلیارد تومان بر اساس شاخص‌های متوازن به کهگیلویه خبر داد و گفت: در اعتبارات مناطق محروم از محل نفت بیشترین اعتبارات به این شهرستان اختصاص یافت.



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1397, 10:32



» اخبار مرتبط:

  • افزایش165درصدی اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در گچساران
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • در کمیته برنامه ریزی؛ بیش از 177 میلیارد تومان اعتبار در گچساران توزیع شد/اعتبارات گچساران 17 درصد افزایش یافت
  • 260 میلیارد ریال اعتبارات سال 97 شهرستان لنده توزیع شد/ دو پروژه راه اصلی و فرعی لنده در اعتبارات ملی / فاضلاب شهری اجرائ میشود
  • 320 پروژه عمران شهری و روستایی در سطح استان در دست اقدام است/عملیات اجرایی سد تنگ سرخ آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود