مشروح اخبار


» اگر می‌گذاشتند دلار زیر 2 هزار تومان بود



بهمنی رییس کل بانک مرکزی صبح امروز که بعد از مدتها در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده بود در پاسخ به سوالی در مورد تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: از تحقیق و تفحص از بانک مرکزی استقبال می‌کنیم چون به این امر اعتقاد داریم.

وی با بیان اینکه در کل دنیا مرسوم است که رییس بانک مرکزی در طول سال خیلی کم صحبت کند وحرف بزند برای اینکه روی حرفش حساب کنند، ادامه داد: اگر می‌گذاشتند ما کار کنیم ارز زیر 2 هزار تومان بود.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مطرح شدن این گونه صحبت‌ها باعث ایجاد نوسانات در قیمت ارز شد گفت: آنها وقتی که این اختلافات داخلی را می‌بینند طبیعی است که قیمت ارز را بالا می‌برند وما در واقع با مطرح کردن این گونه اقدامات خواسته و یا ناخواسته خواسته‌های آنها را اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه من تلاش دارم تا آخر پول بیت‌المال را برگردانم در پاسخ به سوالی در مورد تحریم‌های جدید علیه ایران در 18 بهمن گفت:‌ در 18 بهمن خبری نیست آنها خودشان تعجب می‌کنند که چطور 700 تن طلا به ایران وارد شده و اگر چهار سال پیش ما می‌گفتیم که ما چنین سیاستی را دنبال می‌کنیم قطعا نمی گذاشتند که این اقدام صورت بگیرد و مشکل ایجاد می‌کردند.

وی افزود: از طرف دیگر اکنون باید توجه داشته باشیم که کالاهای صادراتی ما به غیر از نفت خیلی بیشتر از سالهای قبل است.




تاریخ انتشار : 5 بهمن 1391, 01:37



» اخبار مرتبط:

  • سربازی که استعفا نمی‌دهد!
  • بخشنامه جدید بانک مرکزی: دلار 2850 تومان/ صراف‌ها: نداریم
  • خداحافظ دلار 1226 تومانی
  • طـلا و ارز
  • ارسال محرمانه نرخ تورم،فقط برای مقامات !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟