مشروح اخبار


» سربازی که استعفا نمی‌دهد!



محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تحقیق و تفحص کاملا استقبال می‌کنیم چون قبل از حسابرسی دیگران عملکرد خود را محاسبه کردیم.

وی افزود: عملکرد ما در 5 سال گذشته شفاف و بهترین عملکرد در طول تاریخ بوده اما در شرایطی که شمشیر به دست، جبهه‌ای در برابر ما گشوده شده و می‌خواهند از پشت به پس گردن ما بزنند، طرح تحقیق و تفحص بی‌انصافی است.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه خبر تحقیق و تفحص از بانک مرکزی قیمت ارز را 500 تومان افزایش داد، اظهار داشت: کمیسیون اصل نود 6 ماه عملکرد ما را بررسی کرد و الان هم کمیسیون‌های تخصص مجلس می‌توانستند بدون سروصدا عملکرد ما را بررسی کنند.

بهمنی افزود: اکنون به حد کافی با خارج از کشور مسئله داریم و اینکه در بوق و کرنا کردند که می‌خواهیم از بانک مرکزی تحقیق و تفحص کنیم، دنیا می‌گوید مگر چه خبر است؟

رئیس کل بانک مرکزی درباره حکم انفصال از خدمت خود که دیوان محاسبات صادر کرده، اظهار داشت: بنده 46 سال سابقه کار دارم و 15 سال است که بازنشسته شدم و حکم رئیس جمهور برای من ورای حکم بازنشستگی من است.

بهمنی افزود: در مورد استعفا هم بنده سرباز امام زمان هستم و کسی که خود را سرباز می‌داند استعفا نمی‌دهد و اگر عملکرد او اشکالی دارد باید او را از مسئولیت بردارند.




تاریخ انتشار : 4 بهمن 1391, 19:39



» اخبار مرتبط:

  • اگر می‌گذاشتند دلار زیر 2 هزار تومان بود
  • صدور حکم انفصال از خدمت بهمنی
  • ارز بهمني را به مجلس مي‌کشاند
  • وزیر اقتصاد: «جدی می گی؟! اوه! اوه!»
  • توضیح بانک مرکزی درباره پیش فروش سکه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟