مشروح اخبار


» هشدار دفتررياست جمهوري به برخي سايت‌هاي خبري



 
 

روابط عمومي معاونت اجرايي رئيس‌جمهور در پي انتشار خبري مجعول در شبه‌رسانه‌هاي مجهول‌الهويه به نقل از رسانه‌هاي اسراييلي اطلاعيه‌اي صادر کرد.
در پي انتشار خبري مجعول در شبه رسانه‌هاي مجهول الهويه به نقل از رسانه‌هاي اسراييلي، اداره کل روابط عمومي معاونت اجرايي و سرپرستي نهاد رياست جمهوري با صدور اطلاعيه اي، ضمن انتقاد از انتشار اين گونه مطالب در فضاي رسانه اي، از نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و هم چنين دستگاه قضايي کشور درخواست کرد پشت پرده و انگيزه‌هاي مشکوک اين دسته از شبه رسانه‌ها را بررسي کنند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت،در اين اطلاعيه آمده است:
1- نکته بسيار مهم تر از متن اين خبر، اقدام مشکوکي است که توسط اين نوع رسانه‌هاي مشکوک در داخل کشور صورت پذيرفته است: «جستجوي دقيق، ترجمه، تنظيم مجدد و سپس انتشار هماهنگ و حساب شده خبري سراسر کذب به نقل از برخي سايت‌هاي بي نام و نشان و نه چندان مشهور رژيم صهيونيستي اشغالگر قدس توسط شماري از شبه رسانه‌هاي داخلي». بديهي است اين اتفاق، اتفاقي نيست که بتوان به سادگي از کنار آن گذشت. ضروري است سايت‌هايي چون: انتخاب،آفتاب، شفاف نيوز، فردا نيوز، افکار نيوز، تعامل نيوز، بورس نيوز و ديگر سايت‌هاي منتشر کننده اين خبر (حتي رسانه‌هاي منتسب به يک ارگان مديريت شهري)، به افکار عمومي و مسؤولان ذي ربط پاسخ دهند که به چه دليل و انگيزه اي و اساساً به چه بهايي، چند رسانه اسراييلي کاملاً معلوم الحال را منبع خبري خود قرار داده اند؟ اين در حالي است که در متن خبر رسانه‌هاي اسراييلي، به استفاده آن‌ها از «منابع اطلاعاتي خود» اشاره شده است.
2- پيش از اين در طول سال‌هاي اخير، بارها و بارها دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نسبت به رشد قارچ گونه و بدون نظارت اين گونه شبه رسانه‌ها و حتي عقبه و پشت پرده مبهم آن‌ها هشدار داده بودند. بي ترديد اتفاق اخير را مي‌توان گوياترين دليل ممکن براي اثبات اين نکته بديهي دانست که انگيزه‌هاي مشکوکي در اين ميان وجود دارد که ضروري است عقبه و خط و ربط مشکوک اين نوع شبه رسانه‌ها توسط نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و نيز دستگاه قضايي کشور پيگيري شده و برخوردي قاطع با عاملان اين نوع اقدامات که بي ترديد لطماتي سخت بر وحدت ملي و همدلي مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب اسلامي و تمامي دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وارد مي‌آورد، صورت پذيرد.




تاریخ انتشار : 5 بهمن 1391, 01:46



» اخبار مرتبط:

  • تکذيب خبر برخي رسانه‌ها در خصوص احمدي‌نژاد
  • توهين آشكار سايت «الف» به رئيس‌جمهور
  • به جايگاه رئيس جمهوري رحم کنيد
  • واکنش مجمع تشخيص مصلحت به شانتاژ خبري علیه هاشمی رفسنجانی
  • سایت خبري نزديك به عارف فيلتر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟