مشروح اخبار


» مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد : مجموعه مالیاتی تلاشگر و پاکدست است



بازرس کل استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی با مهم توصیف کردن مقوله مالیات ستانی برای تامین منابع پایدار، گفت : مجموعه امور مالیاتی تلاشگر وپاکدست است .

مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد : مجموعه مالیاتی تلاشگر و پاکدست است 

به گزارش راک نیوز،بازرس کل استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی با مهم توصیف کردن مقوله مالیات ستانی برای تامین منابع پایدار، گفت : مجموعه امور مالیاتی تلاشگر وپاکدست است .
محمد مهدی صالحی با اشاره به فعالیت قضات در هیات حل اختلاف مالیاتی و وجود تجارب ارزنده و آثار خوب اجرای دقیق قانون دراین بخش، تصریح کرد که اداره کل امور مالیاتی در راستای وصول مالیات رسالت مهمی را برعهده دارد و تلاش این مجموعه در اجرای صحیح قوانین مالیاتی انکارناپذیر است.
وی نقش مالیات در تامین منابع مالی مورد نیاز جامعه را به عنوان حقوق دولت مهم ارزیابی کرد و افزود که کمک به اجرای این امر حیاتی ، یک ضرورت انکارناپذیر است.
وی هداف از استقرارتیم های بازرسی در ادارات را پیشگیری از بروز تخلف، اجرای صحیح قوانین و کمک به ارتقای سلامت اداری است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد دراین نشست نقش دستگاههای نظارتی را در اجرای صحیح قوانین مهم دانست وتصریح کرد اجرای صحیح قوانین مالیاتی مهمترین مولفه کار برای ادارات و ماموران مالیاتی است.
میلادفرخان جلوگیری از فراز مالیاتی را یکی از دغدغه های مهم مسئولان و ماموران مالیاتی دانست و تصریح کرد در فرایند وصول مالیات برای حمایت از واحدهای کسب وکار و رونق تولید برخی معافیت ها و بخشودگی ها درچارچوب قانون پیش بینی شده است‌.
وی همکاری با دستگاههای نظارتی وبازرسی را در اجرای هرچه بهتر امور وقوانین مهم دانست و تصریح کرد که این اداره کل با دستگاههای نظارتی و نیز کارشناسان دیوان محاسبات و بازرسی همواره تعامل موثر وسازنده ای را داشته و دارد.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1402, 14:40



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:اجرای قانون پایانه های فروشگاهی نیازمند اطلاع رسانی همگانی است
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:سنگ بنای خدمت در اداره کل امور مالیاتی مودی مداری است
  • یک خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دنا معرفی شد
  • تقدیر فرمانده سپاه فتح از تلاش مجموعه مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟