مشروح اخبار


» معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:همه تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اسفندماه 1402 است



هاشمی‌مهر به موفقیت دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی سیاسی توفیقات خوبی کسب کرده و ایران اسلامی با کشورهای غرب آسیا تا اروپا و آمریکای لاتین تعامل برقرار کرده است اما دشمن نمی‌خواهد این افتخارات را ببیند.
 

تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اسفند ماه

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پایان سال است.

به گزارش راک نیوز،سید جواد هاشمی‌مهر در همایش منطقه ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که برای اولین بار به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، به معرفی ظرفیت‌های استان پرداخت و گفت: استان یک هزار و ۹۰۰ شهید ، ۱۰ هزار جانباز و ۳۱۸ آزاده تقدیم انقلاب کرد و مقام اول ایثارگری کشور را در اختیار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آغاز سومین سال استقرار دولت سیزدهم آزمون بزرگ برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات است، افزود: توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت در انتخابات رسالت مهمی است که بر دوش تمام مجریان انتخاباتی است و حق الناس بودن رای مردم وظیفه مجریان انتخایات را دو چندان می‌کند.
هاشمی‌مهر با بیان اینکه سلامت و امنیت زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق هایی رای است، گفت: مجریان انتخابات نباید سوء‌گیری نسبت به کاندیداهای انتخاباتی داشته باشند، بنابراین مجریان انتخابات به گونه‌ای رفتار کنند که مردم نگاه سوئی به آنها نداشته باشند و اگر اینگونه باشد سلامت و امنیت انتخابات تضمین می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از استان‌های امن کشور هستیم و هیچ گروه ضد انقلابی در این استان وجود ندارد، گفت: مردم شیعه این استان در هنه عرصه های انقلاب جلودار و پیشقدم هستند.
وی اجرای صحیح و عمل به قانون را از مهمترین مسائل در انتخابات پیش‌رو دانست و عنوان کرد: اگر رفتارها و گفتارها براساس قانون باشد هم سلامت و هم مشارکت در انتخابات افزایش می‌یابد.
هاشمی‌مهر به موفقیت دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی سیاسی توفیقات خوبی کسب کرده و ایران اسلامی با کشورهای غرب آسیا تا اروپا و آمریکای لاتین تعامل برقرار کرده است اما دشمن نمی‌خواهد این افتخارات را ببیند.
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره و عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی فراخوان طراحی کردند و برخی عوامل داخلی به آن دامن می‌زنند،عده ای هم پیاده نظام دشمن هستند که همه این اقدامات در جهت کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
هاشمی‌مهر بیان کرد: مردم ایران اسلامی در همه عرصه‌ها کنار انقلاب بودند در انتخابات آینده هم حضور حداکثری خواهند داشت و مشت محکمی به دهان دشمنان می‌زنند.



تاریخ انتشار : 30 خرداد 1402, 13:29



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:انتخابات سالم با مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است
  • قانونمداری و رعایت حق‌الناس از اولویت‌های فرمانداران در انتخابات
  • با اعلام وزارت کشور؛ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود
  • انتخابات شوراها در دو شهر کهگیلویه و بویراحمد بصورت الکترونیکی برگزار می شود
  • درحکمی رئیس ستاد انتخابات استان فارس منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟