مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در اولین روز هفته نیروی انتظامی با حضور گلزار شهدای یاسوج نسبت به مقام والای شهدای این نیرو و شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد. 

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در اولین روز هفته نیروی انتظامی با حضور گلزار شهدای یاسوج نسبت به مقام والای شهدای این نیرو و شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان با تبریک هفته نیروی انتظامی وتقدیر از تلاش مجاهدان عرصه نظم وامنیت گفت: نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت وآرامش در جامعه انکار پذیر است.

وی باحضور در آئین گرامیداشت یاد شهدا در گلزارشهدای یاسوج توسط نیروی انتظامی ، از تلاشهای این نیرو برای حفظ امنیت ومبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد.


سردار کیقباد مصفایی فرمانده نیروی انتظامی استان دراین آئین با گرامیداشت یاد شهدا وتجلیل از تلاش های این مجموعه گفت که درسال جاری نیروی انتظامی ۵۱شهید در راه امنیت تقدیم نموده است.


**************************************
تقدیر مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد ازهمکاران تلاشگر این مجموعه خدمت رسان


به گزارش راک نیوز،میلادفرخان، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی با تبریک کسب عنوان برتر این اداره کل در جشنواره شهید رجایی این موفقیت راربه همکاران خود تبریک گفت واز تلاش های مجدانه آنان تقدیر کرد.دراین پیام آمده است :
سپاس خداوندی که خدمت در راه انجام وظیفه را ردای فاخری برای صاحبان دانش، تجربه و تلاش قرارداد تا از فرصت خدمتگزاری برگ های زرینی را در کارنامه خود ثبت نمایند. چه تقدیر آمیز است تلاش همکارانی که دیروز برای حسن انجام کار و تحقق اهداف محوله در سنگر مالیات کوشیدند و امروز از حصول موفقیت این کوشش بی بدیل و کسب عنوان دستگاه برتر ردای افتخار پوشیدند. 
همکاران گرامی از تلاش شبانه روزی شما بزرگواران در تمامی معاونت ها و رده های کاری که ضمن تکریم مودیان محترم وتحقق اهداف که پرداخت سالانه میلیاردها ریال از محل مالیات برارزش افزوده و آلایندگی به شهرداری ها و دهیاری در راستای افزایش توسعه خدمات وعمران وآبادانی، بخشی از این خدمت ماندگار است ، تقدیر نموده و موفقیت در تکرار دستگاه برترشدن این اداره درجشنواره شهید رجایی عملکرد سال ۱۴۰۱را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
توفیق روزافزونتان را از خدای منان خواهانم .
               میلاد فرخان 
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
*



تاریخ انتشار : 13 مهر 1402, 18:12



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از تلاش خادمان سنگر مالیات وفعالان اقتصادی تقدیر کرد
  • تقدیر دکترمهدوی فرمانداربویراحمد از اداره کل امور مالیاتی استان
  • 2 خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار مدیرکل امور مالیاتی با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد/آیت الله حسینی:تقدیر از تلاش های مجموعه مالیاتی استان/ برون رفت از اقتصاد نفتی با مالیات ممکن است
  • تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اداره کل امور مالیاتی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟