مشروح اخبار


» مدیرعامل نفت و گاز گچساران مدیر برتر کشور شد



دهمین همایش و چهارمین جشنواره ملی نظام پیشنهادات کشور با هدف بسترسازی فرهنگی به منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها و همچنین ارتقاء باور مدیران به سودمندی نظام پذیرش در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزارشد.

راک نیوز :دهمین همایش و چهارمین جشنواره ملی نظام پیشنهادات کشور با هدف بسترسازی فرهنگی به منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها و همچنین ارتقاء باور مدیران به سودمندی نظام پذیرش در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزارشد.

پاکدل افزود: در این جشنواره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توانست لوح تقدیر مدیر حامی برتر نظام مشارکت و همچنین تقدیرنامه شرکت متعهد و متعالی در زمینه نظام پیشنهادات را از آن خود کند.

وی یادآورشد: مقاله "علیرضا جشیره " از کارکنان شرکت بهره بره برداری نفت و گاز گچساران نیزتوانست در زمینه آسیب شناسی در ارزیابی نظام مشارکت به عنوان 10مقاله برتر کشور انتخاب شود.

پاکدل اظهارداشت: در این جشنواره مدل ارزیابی نظام پیشنهادات با محوریت هشت معیار و 70 زیر معیار طراحی شده است.

وی عنوان کرد: در چهارمین جشنواره ملی نظام مشارکت کشور علاوه بر ارزیابی سازمانها و انتخاب سازمان برتر، ارزیابی مدیران حامی برتر، دبیر نظام پیشنهادات و پیشنهاد دهنده های برتر در سطح ملی نیز معرفی شده است.

پاکدل افزود: مشارکت مدیران و کارکنان در فعالیت‌های کار تیمی یک سازمان و مجموعه، زمینه ارائه پیشنهاد در راستای بهبود مستمر فعالیت سازمان را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان داشت: عملیاتی کردن و بهره‌گیری از پیشنهادات ارائه شده در این شرکت، نقش مؤثری در کاهش معضلات و مشکلات موجود در این سیستم تخصصی تولیدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین همایش وچهارمین جشنواره ملی نظام پیشنهادات کشور دوشنبه شب با حضور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریاست جمهوری رئیس جمهور درتالار علامه امینی دانشگاه  تهران برگزار شد.



تاریخ انتشار : 18 بهمن 1391, 08:34



» اخبار مرتبط:

  • روابط عمومی نفت گچساران مقام برتر شرکت ملی نفت ایران شد
  • همایش تجلیل از پژوهشگران شرکت نفت گچساران
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • شهردار گچساران مدیر برتر کهگیلویه وبویراحمد درثبت وقایع حیاتی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود