مشروح اخبار


» دلسوزان واقعی و بدلی کهگیلویه



اخیرا کلیپی از یکی روحانیون منطقه در فضای مجازی منتشر شد که آنجا کسب رای مردم کهگیلویه در ۶ دوره نمایندگی مجلس توسط موحد را یک استثنا نامید.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


*دلسوزان واقعی و بدلی کهگیلویه*


اخیرا کلیپی از یکی روحانیون منطقه در فضای مجازی منتشر شد که آنجا کسب رای مردم کهگیلویه در ۶ دوره نمایندگی مجلس توسط موحد را یک استثنا نامید.

اول اینکه باید گفت بله جناب سید و روحانی محترم، اینجا کهگیلویه بزرگ است.

مردم شریف و فهیم کهگیلویه بزرگ با همراهی موحد توانسته اند یک استثنای انتخاباتی در تاریخ این دیار خلق نمایند.

خلق استتثنا و خالق استثنا بودن کار هر کس نیست. مرد میدان میخواهد و مجاهدت و تلاش و از خودگذشتگی و از همه مهمتر، محبوب مردم بودن.

دوم اینکه علی رغم احترام خاصی که برای سیادت و روحانیت قائلیم اما چه کنیم که حرمت امام زاده با متولی است. باید خدای متعال را شاکر بود که به برکت نظام جمهوری اسلامی و انتخابات آزاد، فضای مجازی و آزادی بیان و موسم انتخابات، حضرتعالی هم فرصت عرض اندام در این حوزه را پیدا کرده ای‌.

اما ای کاش این همه داد و فریاد و فغان و گلو پاره کردن شما برای مردم کهگیلویه همیشگی باشد. برادر عزیز حضرتعالی که ملبس به لباس روحانیت هستید حداقل به احترام روحانیت و این لباس رعایت کنید‌ و بیشتر مواظب سخنان خود باشید.

این تذهبون!! البته بهترین حالت برای شما سکوت است. کاش احترام روحانیت و سید بودن خود را نگه میداشتی و وارد این کار نافرجام نمی شدی.

کاش به همان درس و بحث طلبگی اکتفا میکردی. کاش با تجربگی و با قصد دیده شدن آبروی خودت و روحانیت را در بین مردم خدشه دار نمیکردی.

قطعا خودت بهتر میدانی نتیجه ای که نمیگیری هیچ، اما اخلاق را باخته ای. کاش احترام خود و سلسله جلیل القدر سادات را نگه می داشتی و اجازه نمیدادی سیادت و روحانیت هزینه بازهای سیاسی شود.

فرمایش شما مصداقی از توهین به شعور مردم کهگیلویه بزرگ است.


حضرتعالی احتمالا چند واحدی درس حقوق عمومی خوانده باشی اما اگر نمیدانی بدان، حق انتخاب وکیل با موکل است مگر در شرایط خاص که سیستم قضایی به صورت نیابتی اقدام می کند.


نکته بعدی اینکه نتیجه ۲۴ سال نمایندگی موحد چه دستاوردی داشته است، به عموم موکلان ایشان بر میگردد‌ نه جنابعالی.

شما بر اساس کدام حکم وکالت از طرف مردم حرف می زنید. نکته بعد اینکه این ایام همه از جمله جنابعالی دلسوز و دایه مهربان‌تر از مادر شده اند. شک داریم این فغان و ناله شما برای محرومیت کهگیلویه باشد.
اما برادر عزیز!! خوب بدانید که مردم تفاوت دلسوزان بدلی و واقعی را خوب تشخیص می‌دهند. در طول ۲۴ سال گذشته خیلی ها از جمله امثال جنابعالی تلاش کردند چهره موحد را تخریب و خدماتش را از چشم مردم بیندازند.


اما هر بار مردم فهیم کهگیلویه بزرگ دست رد به سینه آنان زدند.

دلسوزی با توهین و تهمت و بی حرمتی حاصل نخواهد شد. دلسوزی واقعی با کار و تلاش و از خودگذشتگی و همراهی همیشگی به دست می آید.

مردم فهیم کهگیلویه بزرگ در عمل نشان داده اند که توان تشخیص دلسوزان فصلی، بدلی، پاره وقت و متظاهر را از دلسوزان اصیل و واقعی و همیشگی را به خوبی تشخیص میدهند، قضاوت مردم مبتنی بر عملکرد میدانی افراد بوده و خواهد بود.

مردم به دلسوزی موحد اعتقاد و ایمان دارند و همچون گذشته در این دوره نیز موحد با اتکا به عملکرد خود و رای بالای مردم برای بار هفتم راهی بهارستان خواهد شد.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1402, 13:22



» اخبار مرتبط:

  • همایش انتخاباتی یا نمایش دلقک های اجاره ای
  • ابعاد شخصیتی سید محمد موحد
  • *موحد، شخصیتی همواره در مسیر صعود
  • سیاست مدار یا مردم دار؟کدام را انتخاب کنیم
  • بیعت دوباره ی مردم چرام با موحد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟