مشروح اخبار


» دیدار معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان مرادی و دیناروند



معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و در آستانه سال نو، با دو خانواده شهید والامقام سیدعنایت اله مرادی و احمد علی دیناروند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش راک نیوز ،«سید جواد هاشمی مهر» امروز به همراه جمعی از مدیران بنیاد به منزل خانواده‌های شهیدان سید عنایت اله مرادی و احمد علی دیناروند در یاسوج رفت و در جمع صمیمی آنان، از ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، افزود: شهدا از سرمایه گران‌بهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار(ع) نثار کردند.
وی با بیان اینکه همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا به وجود آمده است.
گفتنی است، در این دیدارها رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام خرم روز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان، بهنام صمدی فر، معاون مددکاری و مشارکت های مردمی، سید هجیر تیموری اصل رئیس بنیاد بویراحمد و آریا اندیشه مسئول مددکاری استان معاون استاندار را همراهی کردند.



تاریخ انتشار : 23 اسفند 1402, 08:18



» اخبار مرتبط:

  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با خانواده ی شهیدان دیماد وآرام بن
  • مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد افزایش رضایت ایثارگران اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است
  • در دیدار و گفتگوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مطرح شد؛ رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت کاری مدیران باشد
  • سرکشی مسئولان کهگیلویه از خانواده شهدا در دهدشت
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بنیاد شهید کشور دیدار و گفتگو کرد +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟