مشروح اخبار


» معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد: روز جهانی قدس نماد صف‌ بندی حق در مقابل باطل است



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روز جهانی قدس نماد صف‌ بندی حق در مقابل باطل است که به خوبی گرامی داشته خواهد شد. 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی با حضور آیت اله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان روز پنج شنبه در ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس و گرامیداشت ۱۲ فروردین گفت: این مناسبت‌ها مهم و تاریخی هستند چرا که اولین باری بود که برای به رسمیت شناختن یک نظام به آرای عمومی روی آوردند و رفراندم برگزار کردند و ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: رای قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی یک واقعه تاریخی و ماندگاری بود و باید این روز گرامی داشته شود.
وی با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس متفاوتی پیش ‌رو داریم، گفت: شاهدیم که در چندماه اخیر رژیم غاصب و کودک‌ کش اسرائیل با حمایت استکبار و برخی کشورهای منطقه جنایت‌های فجیعی را در فلسطین و غزه انجام دادند و حتی به زنان و کودکان مظلوم و بیگناه رحم نمی کنند.
هاشمی افزود: ۷۰ درصد شهدای طوفان الاقصی زنان و کودکان هستند و در جدیدترین جنایت اسرائیل شاهد هستیم که مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه می‌شوند و کودکان و زنان از گرسنگی به شهادت می‌رسند.
معاون استاندار بیان کرد: متاسفانه عده ای کورکورانه از اسرائیل حمایت می‌کنند که باید بحث روشنگری  و تبیین جنایت‌های اسرائیل انجام و به شبهات در این خصوص پاسخ داده شود.
هاشمی اظهار داشت: بهترین مکان برای پرداختن به آنچه در غزه می‌گذرد و تبیین جنایت‌های اسرائیل، مدارس و دانشگاه‌ها است و دانشگاه‌های فرهنگی نباید از این مهم غافل شوند.
هاشمی با تاکید بر تبیین فرهنگ مقاومت، گفت: شب های قدر و تجمعات مردمی بهترین مکان برای تشویق مردم به حضور باشکوه در مراسم روز جهانی قدس است.  
وی تصریح کرد از ظرفیت دستگاه های اداری برای حضور در این مناسبت ها استفاده شود و حضوری پر رنگی داشته باشند.
معاون استاندار بیان کرد: مخالفان تا دندان مسلح جمهوری اسلامی ضربه زدن به مکان‌های دینی و مذهبی ما را در دستور کار قرار داده‌اند که اجازه عرض اندام به دشمنان و بدخواهان را نخواهیم داد.



تاریخ انتشار : 24 اسفند 1402, 20:04



» اخبار مرتبط:

  • برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کهگیلویه و بویراحمد
  • اخبار جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • اخبار جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران در استان
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟