مشروح اخبار


» مردم توصیه‌های ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد را جدی بگیرند



مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه بارشی قوی از فردا وارد استان می‌شود که مردم توصیه‌های ستاد بحران را جدی بگیرند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علیرضا نیکروز روز دوشنبه در برنامه زنده صبح دنا با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و هشدار قرمز هواشناسی گفت از صبح فردا سه شنبه ۲۹ اسفند تا عصر روز چهارشنبه یکم فروردین شاهد بارش رحمت الهی در جای جای استان خواهیم بود که نوع، میزان و شدت بارش‌ها مخاطراتی را به همراه خواهد داشت.

وی مهمترین توصیه به مردم را خود مراقبتی دانست وافزود با توجه به کوهستانی بودن استان و امکان بارش تگرگ و ریزش کوه به مردم توصیه می‌کنیم از مسافرت‌های غیرضروری جداً پرهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران با بیان اینکه این نوع بارش‌ها سیلاب را به همراه دارد به عشایری که در حاشیه رودخانه‌ها هستند توصیه کرد هر چه سریعتر جابه‌جا و در مکان امنی مستقر شوند.
نیکروز با اشاره به اینکه صعود تیم‌های کوهنوردی به ارتفاعات و قلل استان ممنوع است، گفت در بارندگی‌های گذشته شاهد سقوط کوهنوردان از کوه بودیم که توصیه می‌کنیم تیم‌های کوهنوردی تحت هیچ شرایطی به ارتفاعات صعود نکنند.
نیکروز بیان کرد با ورود سامانه بارشی به استان و طبق دستور استاندار تمامی جلسات، ماموریت‌ها و مرخصی‌ مدیران لغو و مدیران عضو ستاد بحران و دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی پای کار بوده تا مردم دچار مشکل نشوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر و برخی از نقاط شهر یاسوج، شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد تا مردم استان و میهمانان و گردشگران با مشکلی مواجه نشوند.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1402, 18:05



» اخبار مرتبط:

  • هواشناسی برای کهگیلویه بویراحمد هشدار سطح قرمز صادر کرد
  • سامانه بارشی از فردا دوشنبه وارد استان می‌شود/نیکروز:آماده باش دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد/ کلیه مرخصی ها لغو شد
  • هشدار در پی ورود سامانه مونسونی به کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌‌‌ها در آماده‌باش کامل باشند
  • آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در روزهای تاسوعا و عاشورا/ مردم همچنان مراقب باشند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟