مشروح اخبار


» مردم با حضور گسترده خود بر بداخلاقی‌های سیاسی خط قرمز کشیدند



راک نیوز :  عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس، با گسترده خواندن حضور مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم با حضور گسترده خود بر بداخلاقی‌های سیاسی خط قرمز کشیدند.

جعفر قادری با یادآوری حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، توضیح داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله راهپیمای‌هایی است که همه اقشار با هر نوع طرز تفکر سیاسی در آن شرکت می‌کنند تا به دشمنان بفهمانند که اختلاف نظر‌های سطحی مانع اتفاق نظر مردم بر سر حفظ نظام نمی‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از نخستین لحظه‌های آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم شیراز به صورت خانوادگی در خیابان‌های این شهر حاضر شده به طوریکه معابر و خیابان‌های این شهر مملو از جمعیتی بود که با شور و حرارت ندای لبیک با رهبرشان را سر می‌دادند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس نهم، با بیان اینکه تجمع گسترده ملت ایران پیام روشن و واضحی برای غرب و مستکبران عالم داشت، افزود: آن پیام همانا پشتیبانی حداکثری مردم از آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و همچنین رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.

وی توضیح داد: مردم انقلابی ایران از نظام اسلامی خود که بر اساس آموزه‌های الهی انبیاء و امامان معصوم شکل گرفته تا پای جان حمایت می‌کنند و از این رو تهدید‌های دشمنان جمهوری اسلامی نمی‌تواند تاثیری در اراده این مردمان داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان و مدیران نظام که به جای مدیریت کارآمد سعی می‌کنند با بداخلاقی‌های خود مسائل حاشیه‌ای را بزرگ‌نمایی کنند و از مناصب خود به نوعی برای عقده‌گشایی‌های شخصی استفاده می‌کنند باید با مشاهده حضور گسترده مردم به خود بیایند و سعی در مرتفع کردن مشکلات این مردم انقلابی کنند.




تاریخ انتشار : 22 بهمن 1391, 19:14



» اخبار مرتبط:

  • دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
  • پخش زنده مراسم 22بهمن شهر یاسوج از شبکه استانی دنا
  • حضور حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن نشانه شکست تحریم‌های غرب بود
  • حضور پررنگ مردم شیراز در 22 بهمن؛ همه آمدند
  • باز هم عشق حماسه آفرید/اختصاصی از فارس ،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟