مشروح اخبار


» امام جمعه گچساران عنوان کرد؛ انتخابات نماد مردم سالاری دینی است



امام‌جمعه گچساران گفت: این روزها ملت ما در آستانه آزمون بزرگ و حساس انتخابات قرار دارد. انتخابات برای همه به‌عنوان یک وظیفه شرعی، ملی، عقلی و دینی به شمار می‌رود و هم مایه آبروی نظام است مسئله اول حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است باید دیگران را هم دعوت به حضور کنیم.


به گزارش راک نیوز؛ حجت‌الاسلام «سید عنایت هاشمی منش» در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و انتخابات است که به ایران اسلامی عزت، اقتدار و استقلال داده است؛ اما مهم‌تر هم انتخاب شخصیتی اصلح در انتخابات است البته نباید انتخابات عبرت را فراموش کنیم و جبهه انقلاب باید در مسیر صحیح حرکت کند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.
وی ادامه داد: مردم باید در این انتخابات سراغ بهترین‌ها بروند و به کسانی رأی دهند که قلبا معتقد به گفتمان امامین انقلاب باشد و باور کند که مسیر جمهوری اسلامی مسیر اقتدار و عزت است؛ بنابراین مردم ما خوب گذشته‌ها را ورق می‌زنند و بهترین تصمیمات را در این فضا خواهند گرفت. متولیان ستاد انتخاباتی‌ها مراقب باشند که موجبات نگرانی مردم را فراهم نکنند، تهمت و فضای لجن پراکنی نباشد و فضای اخلاق انتخاباتی نیز رعایت شود.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1403, 11:38



» اخبار مرتبط:

  • نماز عید قربان در گچساران به امامت حجت‌الاسلام «هاشمی منش» اقامه شد
  • رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم شورای اسلامی:جامعه در جریان انتخابات دو قطبی نشود
  • محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه:انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و مهم‌ترین یادگارهای امام راحل و جمهوری اسلامی ایران است
  • امام جمعه گچساران؛ رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
  • رئیس ستاد انتخابات استان: رقابت 63 نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / 65 نفر انصراف دادند / فرصت تبلیغات انتخابات ساعت هشت صبح روز پنج شنبه به پایان می رسد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟