مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اقناع سازی افکار عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشد



سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمدگفت: تحقق پروژه مهر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه کارگروههای گانه است که در این راستا کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اقناع سازی افکار عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشد.


سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمدگفت: تحقق پروژه مهر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه کارگروههای گانه است که در این راستا کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اقناع سازی افکار عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با محوریت پروژه مهر و گرامیداشت روز خبرنگارگفت: پروژه مهر نماد فعالیتهای آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است.

وی هدف اصلی از اجرای پروژه مهر را فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: تمامی اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی‌ها باید برای خلق مدرسه‌ای اثربخش و بانشاط برای دانش‌آموزان باشد.

جمالی افزود: تحقق و موفقیت پروژه مهر در استان نیازمند برنامه ریزی دقیق و اهتمام جدی و همه جانبه تمامی عوامل اجرایی آن است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با تاکید بر نقش خبرنگاران در روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی و همراهی و تعامل خوب آنان با آموزش وپرورش گفت: حضور خبرنگاران در جامعه نیاز است و باید به این جایگاه به نحو شایسته نگاه کرد و حمایت از این قشر زحمت کش را در همه جنبه‌ها ضروری دانست.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این جلسه از آمادگی کارگروه اطلاع رسانی برای انعکاس مطلوب فعالیتهای سایر کمیته های پروژه مهر خبر داد وگفت: در کارگروه اطلاع رسانی از اردیبهشت ماه تاکنون در بحث ثبت نام دانش آموزان ،ثبت کتب درسی و ساماندهی و سازمادهی نیروی انسانی اطلاع رسانی به خوبی انجام گرفته است.

سید ولی موسوی ضمن تاکید بر لزوم تقویت روابط‌عمومی برای اطلاع رسانی هنرمندانه، به موقع و هوشمندانه پروژه مهر در تعامل و ارتباط با رسانه ها گفت:کمبود نیروی انسانی و تجهیزات ازمهمترین مشکلات حوزه روابط عمومی است که انتظار می رود در این زمینه مشکلات روابط عمومی برطرف شود.

 وی افزود: تقویت روابط‌عمومی تقویت کل آموزش و پرورش است که در عصر ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی رسالت خطیری بر عهده دارد که بدون نیروی انسانی متخصص و تجهیزات این مهم میسور نیست.

موسوی با اشاره به اینکه درآستانه روز خبرنگار قرار داریم برگرامیداشت باشکوه این روز درآموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: درعصر ارتباطات و اطلاعات خبرنگاران درسنگر رسانه، با عشق به آگاهی برای رشد و شکوفایی وتعالی فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی دارند که خوشبختانه در دولت سیزدهم رسانه ها تعامل و همکاری خوبی با خانواده آموزش وپرورش دارند.

در این جلسه اعضا شورای اطلاع رسانی پیرامون اطلاع رسانی از پروژه محور و فعالیتهای دیگر کمیته ها نظرات خویش را بیان و بر اطلاع رسانی به موقع جهت اقناع سازی افکار عمومی تاکید کردند.





تاریخ انتشار : 30 تیر 1403, 15:15



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • اولویت اول در پروژه مهر،کلاس درس دانش آموزان است 
  • دبیر کمیته پروژه مهر آموزش وپرورش خبرداد: آمادگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برای استقبال از دانش آموزان و آغاز سال تحصیلی جدید
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد زیر ذره‌بین ارزیابان وزارتی
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: مهیا بودن تمامی امکانات و شرایط لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید پیش رو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟