مشروح اخبار


» استمرار تلاش‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در راستای تحقق شعار سال این بار در استان خوزستان



اداره کل صمت استان در راستای تحقق شعار سال برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیگیری‌های خود را ادامه داد.



به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اداره کل صمت استان در راستای تحقق شعار سال برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیگیری‌های خود را ادامه داد.


((سید امیر تیمور موسویان)) مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد طی جلسه‌ای که در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار گردید، بر حل و رفع مشکل ناترازی برق صنایع در استان با همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه تاکید و از تعامل دستگاه‌های متولی در این راستا قدردانی کرد و گفت: معاضدت حداکثری از افزایش تولید باعث تحقق شعار سال است.


موسویان ایجاد ارتباط موثر و تعامل متقابل با دستگاه‌های اجرایی را از برنامه‌های اداره کل صمت استان برای تسهیل در امر خطیر تولید برشمرد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود پتانسیل‌هایی مناسب آماده جذب سرمایه‌گذار در سطوح سه‌گانه صنعتی، معدنی و تجاری‌ می‌باشد.


وی ضمن دعوت از صنایع برای مصرف بهینه برق، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی را یکی از سیاست‌های مهم در رفع ناترازی برق و تامین انرژی سبز برشمرد که انجام این زیر ساخت، یکی از تکالیف صنایع بزرگ و مورد حمایت وزارتخانه‌های صمت و نیرو می باشد.


مدیرکل صمت استان در پایان گفت: با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به رفع ناترازی صنایع استان با رعایت الگوی مصرف برق کمک شایانی خواهد گردید که از مصادیق آن می‌توان به شرکت بین المللی هلال گستر خاورمیانه (سیمان مارگون) با اشتغال حدود ۸۸۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم و با ظرفیت اسمی تولید سالانه بالغ بر یک میلیون تن انوع سیمان، اشاره کرد.



تاریخ انتشار : 31 تیر 1403, 21:26



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک سرپرست اداره‌ کل صمت کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
  • یک انتصاب امیدوار کننده در استان کهگیلویه و بویراحمد/مدیرکل صنعت،معدن و تجارت منصوب شد
  • رئیس سازمان صنعت، معدن هرمزگان منصوب شد
  • مدیرکل صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: در سال گذشته توانستیم ۲۷ واحد تولیدی فعال کنیم
  • انتصاب سرپرست « اداره روابط عمومی » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟