مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد: ضرورت برنامه ریزی منظم، هدفمند و دقیق برای ثبت نام دانش آموزان



سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد:پروژه مهر، نیازمند یک برنامه ریزی منظم، هدفمند و دقیق است.


سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد:پروژه مهر، نیازمند یک برنامه ریزی منظم، هدفمند و دقیق است.

به گزارش راک نیوز محمد جمالی در هشتمین جلسه ستاد استانی پروژه مهر آموزش وپرورش استان گفت: ثبت نام به موقع دانش آموزان و ساماندهی باکیفیت نیروی انسانی، مهمترین مولفه پروژه مهر در سال تحصیلی آتی است.


جمالی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای فراهم کردن زمینه مناسب و تمهیدات و مقدمات لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس، اظهار کرد: ایجاد بسترهای مناسب در قالب پروژه مهر موجب رشد کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در طول یک سال تحصیلی می‌شود.


وی هدف اصلی از اجرای پروژه مهر را فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: تمام اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی‌ها باید برای خلق مدرسه‌ای اثربخش و بانشاط برای دانش‌آموزان باشد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گفت: بدون شک انجام فرآیند صحیح ساماندهی مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین منجر به افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تقویت شایستگی‌های اعتقادی و حرفه ای معلمان و جذب حداکثری دانش آموزان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل می شود.

وی با اشاره به کیفیت‌بخشی به مدیریت آموزشگاهی گفت: محور تحول مدارس، مدیران هستند که باید برای توانمندسازی مدیران در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین تلاش مضاعفی شود.

 در این جلسه روسای کارگروههای 9 گانه پروژه مهر گزارشی از فعالیت کمیته ها ارائه دادند و بر بازدیدهای نظارتی از شهرستانها ومناطق جهت اجرای مطلوب پروژه مهر تاکید کردند.







تاریخ انتشار : 16 مرداد 1403, 23:27



» اخبار مرتبط:

  • اولویت اول در پروژه مهر،کلاس درس دانش آموزان است 
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اقناع سازی افکار عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشد
  • سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش است
  • نام نويسي دانش آموزان تا 15 تير
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟