مشروح اخبار


» معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ۲۵ تعاونی دولتی و غیردولتی توجهی به سرانه عمومی ندارند



معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ تعاونی دولتی و غیردولتی در استان وجود دارد که توجهی به رعایت سرانه عمومی ندارند.


به گزارش راک نیوز،علی محمد روستا، امروز _سه‌شنبه، شانزدهم مرداد_ در دیدار مردمی در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مشکلات مردم بیشتر در حوزه زیرساخت‌هایی همچون جاده، خدمات شهری، مسکن و موارد دیگر بود البته برخی هنوز روند قانونی‌شان طی نشده بود.

وی افزود: اهالی روستای «پی‌زرد بهرام‌بیگی» در شهرستان مارگون که در پی رانش زمین، اکنون در مجاورت کارخانه سیمان مارگون مستقر هستند، محل سکونت‌شان در طرح توسعه آتی کارخانه سیمان قرار دارد که این موضوع مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده‌است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به ما گفته شده از ارائه خدمات به افراد جدید در این منطقه جلوگیری کنید و تنها به افراد مستقر خدمات بدهید، گفت: ما با کارخانه سیمان مکاتبه‌ای مبنی بر تعیین تکلیف خرید زمین‌ها انجام شده و اعلام کرده‌ایم ظرف مدت ۱۰ روز نتیجه را اعلام کند.

روستا خاطرنشان کرد: اگر کارخانه امکان تملک زمین این خانوارها ندارد، ما افراد بیشتری را مستقر و خدمات‌دهی بیشتری به این افراد ساکن ارائه می‌کنیم.

وی افزود: روستای «له‌خرگوشی» یکی از روستاهایی بود که سال گذشته در اثر بارندگی در شهرستان مارگون رانش داشته است که پیگیری‌هایی برای تثبیت روستا و عدم رانش انجام شد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر مردم روستا مشکل دارند و امروز تفاهم‌نامه‌ای با مردم روستا و مدیرکل منعقد شد که پروژه تثبیت جایگاه روستا به زودی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵ تعاونی دولتی و غیر دولتی در استان وجود دارد که سرانه عمومی را رعایت نکرده‌اند، تصریح کرد: سرانه عمومی خیایان نیست بلکه ایجاد فضای سبز، مراکز درمانی، مذهبی، آموزشی و انتظامی است.

روستا با تاکید بر تکریم و پاسخگویی سریع و به موقع به مردم و تلاش برای رفع مشکلات، خاطرنشان کرد: در صورت عدم همراهی و وقفه در انجام امور مردم تذکر لازم به دستگاه‌های مذکور داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ملاقات عمومی فرصتی برای رفع سریع مشکلات است، افزود: به سبب اهمیت ملاقات‌های عمومی در گره‌گشایی از مشکلات مردم، برنامه‌ها باید مداوم و همیشگی بوده و همه مدیران کل مربوطه در جلسه حضور داشته باشند.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1403, 23:35



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید معاون عمرانی از پتروشیمی بویراحمد و سیمان مارگون
  • 2 مصدوم در پی واژگونی کامیون حمل مواد کارخانه سیمان مارگون+عکس
  • در بازید تعدادی از مسئولان قضایی استان از کارخانه سیمان مارگون/ هرگونه سهم خواهی در کارخانه سیمان مارگون ممنوع است/ دستگاه قضایی با قدرت از فعالیت  کارخانه سیمان مارگون حمایت خواهد کرد/اشتغال 300 نفر در کارخانه سیمان مارگون
  • معاون اول رییس جمهور وارد یاسوج شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟