مشروح اخبار


» وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی باحضور رئیس جمهور



سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی عصر امروز با حضور سه هزار نفر از نخبگان و جوانان برتر کشور در بندر شهید رجایی بندرعباس با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری آغاز می شود.
57نفر از استان کهگیلویه وبویراحمد.....

رئیس جمهور برای شرکت در اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.
 
محمود احمدی نژاد عصر سه شنبه در هفدهمین سفر به استان هرمزگان جهت شرکت در سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان و مدیران استانی قرار گرفت.
 
سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی عصر امروز با حضور سه هزار نفر از نخبگان و جوانان برتر کشور در بندر شهید رجایی بندرعباس با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری آغاز می شود. 
 
دقایقی پیش سیدمحمود داربام رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار راک نیوز از حضور 57 نفر از نخبگان وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در این اجلاس خبر داد.
ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان از جمله سخنرانان این اجلاس بود که عملکرد دولت های نهم ودهم در استان هرمزگان را برجسته وغیر قابل قیاس با دولت های گذشته دانست.
داربام از ارائه سندی توسط خسرو معتضد در ادامه این اجلاس خبر داد.وی  به نقل از این مورخ افزود:سندی مربوط به یکصد سال پیش بدست اوردم که شیوخ عرب در نامه ای به حاکم بندر لنگه از او خواستند تا بعلت وضعیت بدخشکسالی  امکان استفاده از جزایر را به آنها بدهد ،معتضد همچنین دوران فعلی را عالی ترین دوران در تاریخ ایران ذکر کرده است.هنوز سخنرانی رئیس جمهور آغاز نشده است به گفته داربام ،نیکزاد وزیر راه ،الهام معاون توسعه رئیس جمهور وسخنگوی  دولت رئیس جمهور را همراهی میکنند.

همچنین معاون فرماندار ابوموسی از سفر95 نخبه ایرانی استان‌های مختلف کشور در این جزیره خبر داد.

 

معاون فرماندار ابوموسی در این خصوص به ایسنا، گفت: در راستای برگزاری اجلاس 3000 نفری وحدت و انسجام جوانان ایران که قرار است امروز(سه‌شنبه) با حضور نخبگان سراسر کشور در بندرعباس برگزار شود، 95نفر از این نخبگان فردا به جزیره ابوموسی سفر خواهند کرد.

 

وی با اشاره به حضور این 95نفر نخبه دختر و پسر در ابوموسی، افزود: این نخبگان جهت بازدید علمی و فرهنگی وارد ابوموسی می‌شوند و از بخش‌های مختلف جزیره دیدن می‌کنند.

 

محبی با اشاره پیگیری حضوری مشاوران جوان رییس‌جمهور به منظور هماهنگی و برگزاری بهتر این برنامه افزود: این نخبگان بوسیله هواپیما به ابوموسی سفر خواهند کرد و یک روز در این جزیره اقامت خواهند داشت.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1391, 20:52



» اخبار مرتبط:

  • حاشیه در جنوب، انتقاد در تهران
  • هدیه اماراتی ها به جزیره ابوموسی +عکس
  • روحانی به جنوب کشور سفر می کند؛ هرمزگان آماده میزبانی از رئیس جمهور
  • پیام قاطع سپاه پاسداران به امارات
  • خریداران خودروهاي لوكس احضار مي‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟