مشروح اخبار


» روحانی به جنوب کشور سفر می کند؛ هرمزگان آماده میزبانی از رئیس جمهور



استاندار هرمزگان گفت: آماده ميزباني از رئيس جمهور در هرمزگان هستيم و قطعا مردم با استقبال گرم خود پذیرای حضور دکتر روحانی در استان هرمزگان خواهند بود.

استاندار هرمزگان گفت: آماده ميزباني از رئيس جمهور در هرمزگان هستيم و قطعا مردم با استقبال گرم خود پذیرای حضور دکتر روحانی در استان هرمزگان خواهند بود.


http://multimedia.mehrnews.com/Original/1392/12/03/IMG21143314.jpg

به گزارش راک نیوز،
 جاسم جادری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ها از روز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری یعنی 6 تا 8 اسفند، رئيس جمهور به هرمزگان سفر مي كند و ديدار مردمي با دكتر روحاني نیز در ورزشگاه تختي بندرعباس خواهد بود.

وي دكتر روحاني را سردار اعتدال خواند و افزود: اميدواريم مردم نيز با استقبال خودجوش و گرم خود پذيراي حضور سردار اعتدال در هرمزگان باشند.

جادری به تشكيل ستاد سفر رئیس جمهور به هرمزگان اشاره كرد و گفت: با تشکیل کمیته ها و برنامه های استقبال در زير مجموعه اين ستاد، مقدمات سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان فراهم شده تا این سفر به خوبی در اسفندماه برگزار شود.

استاندار هرمزگان به برنامه هاي اين سفر اشاره و خاطر نشان كرد: تداركات لازم جهت دیدار رئيس جمهور با خانواده هاي معظم شاهد و جانبازان، روحانیون شیعه و سنی و نخبگان و دانشگاهيان استان ديده شده است.

وی ادامه داد: دیدار با سرمایه گذاران و شركت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به هرمزگان است.

وی یاد آور شد: برنامه خوبی برای این سفر تدارک دیده شده تا بتوانيم ظرفیت هاي كم نظيراستان را هر چه بهتر و بيشتر به رئیس جمهور معرفی و در مقابل کمبودهاي استان را نيز با دولت در میان بگذاریم تا شتاب توسعه این استان بیشتر شود و اعتبارات خوبي براي اجرايي شدن طرح ها جذب شود.

به گزارش مهر، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین سفر استانی خود به همراه اعضای هیئت دولت از 6 تا 8 اسفند به هرمزگان سفر می کند.



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1392, 01:20



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات و زمان دقیق سفر استانی رئیس جمهوربه هرمزگان
  • سخنان استاندار درباره دستگیری برخی افراد در سازمان‌های دولتی هرمزگان
  • استاندار هرمزگان منصوب شد+‌سوابق
  • نامه بیش از 180 نماینده مجلس به روحانی/ اتصال استان فارس به خلیج فارس لغو شود
  • وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی باحضور رئیس جمهور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟