مشروح اخبار


» سخنان استاندار درباره دستگیری برخی افراد در سازمان‌های دولتی هرمزگان



استاندار هرمزگان گفت: مقابله با فساد اداری و تخلف در هرمزگان به شعار محدود نبوده و دستگاه های نظارتی در این زمینه با جدیت در حال پیگیری هستند.جاسم جادری  در شورای اداری استان افزود:به تازگی برخی افراد در سازمان های دولتی استان دستگیر شده اند که

استاندار هرمزگان گفت: مقابله با فساد اداری و تخلف در هرمزگان به شعار محدود نبوده و دستگاه های نظارتی در این زمینه با جدیت در حال پیگیری هستند.
  

به گزارش راک نیوز از جنوب ایران،  جاسم جادری  در شورای اداری استان هرمزگان  افزود:به تازگی برخی افراد در سازمان های دولتی استان دستگیر شده اند که پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد. 
 
رییس شورای اداری استان همچنین از قطعی شدن سفر رییس جمهوری تا پایان بهمن به هرمزگان خبر داد و اظهار امیدواری کرد:در هرمزگان نیز مانند خوزستان، از رییس جمهوری استقبال گسترده ای شود.

 سخنان استاندار درباره دستگیری برخی افراد در سازمان‌های دولتی هرمزگان/ تعیین زمان سفر رئیس جمهور
نماینده عالی دولت در استان همچنین خاطرنشان کرد:استان خواستار آن است تا به جای اعلام انبوهی از مصوبه ها در سفر رییس جمهوری،تعداد محدودی مصوبه ملی یا استانی که قابل تحقق باشند اعلام عمومی شود. 
 
استاندار هرمزگان با اشاره به نزدیک شدن سالگرد بازگشت امام راحل به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی ، از متولیان برگزاری برنامه های دهه فجر خواست ،هماهنگی و برنامه ریزی دقیق برای آیین های ویژه این مناسبت انجام شود 
 
وی با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری پایان بهمن‌ماه انجام می‌شود، اضافه کرد: در هرمزگان نیز همانند خوزستان حماسه استقبال از ریاست جمهوری را رقم می‌زنیم. 
 
جادری ادامه داد: برنامه بر این است که طی سفر دکتر روحانی به هرمزگان از وی بخواهیم پنج مصوبه کارآمد را برای توسعه استان صادر کند. 
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مباحث ایراد شده پیرامون وجود فساد در استان و برنامه‌های دولت برای مقابله با مفاسد،‌ گفت: در پی صحبت‌های مطرح شده در جلسات توسط من، خبرنگاری این مهم را نیازمند عمل دانست نه شعار، که باید به اطلاع برسانیم که طی دو مورد برخوردهایی صورت گرفته است که نشان دهنده مبارزه کارآمد است که تنها در شعار خلاصه نمی‌شود. 
 
استاندار هرمزگان افزود: در ادامه اجرای طرح‌های مقابله‌ای و شدت‌بخشی به مقابله با مفاسد اقتصادی، توسط سربازان گمنام، دستگیری‌هایی در یکی دو مورد از سازمان‌های مختلف نیز داشته‌ایم که این گونه حرکات در راستای حقیقی شدن مقابله با سوخت صورت می‌گیرد و ما در آینده نیز اثبات می‌کنیم که قصد مقابله حقیقی و کارآمد را داریم.

 



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1392, 21:19



» اخبار مرتبط:

  • روحانی به جنوب کشور سفر می کند؛ هرمزگان آماده میزبانی از رئیس جمهور
  • جزئیات و زمان دقیق سفر استانی رئیس جمهوربه هرمزگان
  • استاندارهرمزگان:موافق درگیری باروستاییان نیستم
  • نامه بیش از 180 نماینده مجلس به روحانی/ اتصال استان فارس به خلیج فارس لغو شود
  • الحاق بخشی از هرمزگان به فارس +سند موافقت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟