مشروح اخبار


» جزئیات و زمان دقیق سفر استانی رئیس جمهوربه هرمزگان



استاندار هرمزگان با اعلام سفر رییس جمهور در ششم اسفند ماه گفت: از مردم استان می خواهم که خواسته های خود را از رییس جمهور در سفر با سامانه 111 دنبال کنند و از نامه نگاری خودداری کنند.
  

به گزارش راک نیوز به نقل از جنوب ایران، جاسم جادری ظهر امروز در نخستین نشست خود با خبرنگاران افزود: رییس جمهور از تاریخ شش تا هشتم اسفند ماه در هرمزگان حضور خواهد داشت و برنامه‌های مفصلی برای این سه روز تدارک دیده‌ایم که یکی از مهمترین آنهادیدار با مردم بندرعباس در اولین روز سفر است.

جزئیات و زمان دقیق سفر استانی رئیس جمهور از زبان جادریاستاندار هرمزگان اضافه کرد:  در این سفر 75 فعال رسانه‌ای در استانی به منظور انعکاس هرچه بهتر این رویداد اعلام آمادگی کردند و برای پوشش همه جانبه برنامه های ریاست جمهور حضور خواهند داشت. 
 
وی اضافه کرد: در این سفر طرح جدیدی در استان مصوب و یا آغاز نمی‌شود، و به امور طرح‌های نیمه‌تمام براساس اولویت و پیشرفت فیزیکی که دارند و احتمال داده می‌شود ظرف یک سال آینده تمام می‌شوند، رسیدگی و اعتبارات لازم نیز اختصاص داده می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه توافقاتی از قبل طی جلساتی با وزارتخانه‌های مرتبط به عمل آمده است، اظهار کرد: ریاست جمهوری روز سه شنبه ششم اسفندماه وارد استان می‌شود که طی این روز استقبال رسمی از وی در فرودگاه صورت و سپس با هدف دیدار با مردم وارد استادیوم تختی می‌شود. 
 
استاندار هرمزگان گفت: دیدار با نخبگان، دانشجویان و فرهیختگان و دیدار با علمای شیعه و سنی از جمله دیگر برنامه‌های وی طی روز اول است. 
 
جادری ادامه داد: دکتر روحانی همچنین طی روز دوم در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نشست هم‌اندیشی برای استفاده موثر از ظرفیت‌های استان در بخش سرمایه‌گذاری نیز حاضر و خانواده ایثارگران و شهدا نیز دیدار می‌کند. 
 
وی اضافه کرد: به دلیل بعد مسافت برنامه‌ای برای ریاست جمهوری در مراکز شهرستان‌ها ترتیب داده نشده است و به همین دلیل رئیس جمهور طی ارتباطی زنده با مردم از طریق صدا و سیما صحبت می‌کند. 
 
جادری ادامه داد: ریاست جمهوری طی روز سوم بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از جمله طرح فولاد را خواهد داشت که پس آن نیز از پروژه پل خلیج فارس (بین قشم و سرزمین اصلی) به وسیله بالگرد بازدید می‌کند. 
 
وی با بیان اینکه رایزنی‌ها برای دیدار ریاست جمهوری با مردم قشم نیز صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: شرکت در شورای اداری استان در پایان سفر نیز از جمله برنامه‌های دیگر ریاست جمهوری طی روز آخر حضور در استان است. 
 
جادری با بیان اینکه همه مشکلات و ظرفیت‌های استان در جلسات مختلف در نهاد و سطح وزرا احصا شده است، گفت: رئیس جمهور با مشکلات استان بیگانه نیست و ساعتی را برای بررسی مسائل استان با مسئولان استانی جلسه داشته است.




تاریخ انتشار : 2 اسفند 1392, 17:03



» اخبار مرتبط:

  • روحانی به جنوب کشور سفر می کند؛ هرمزگان آماده میزبانی از رئیس جمهور
  • سخنان استاندار درباره دستگیری برخی افراد در سازمان‌های دولتی هرمزگان
  • وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی باحضور رئیس جمهور
  • قالیباف به هرمزگان وخوزستان سفر می‌کند
  • مقصد احتمالی اولین سفر استانی دولت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟