مشروح اخبار


» کازرون میزبان 25 برنامه فرهنگی است



در نوروز 92 کازرون میزبان 25 برنامه فرهنگی است

 مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کازرون از برگزاری 25 جشنواره‌ فرهنگی در نوروز 92 در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کازرون میزبان 25 برنامه فرهنگی است

 

 

به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، محمدرضا معینی به برگزاری هشت جشنواره، هفت نمایشگاه و 10 برنامه جانبی دیگر با محوریت معرفی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون اشاره کرد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره‌های موسیقی و بازی محلی، پرواز پاراگلایدرها، برداشت گیاهان دارویی، پرواز بادبادک‌ها و پخت نان و غذاهای محلی، همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عکس، صنایع دستی، لباس‌های محلی، معرق و مردم‌شناسی در این ایام اشاره کرد.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان کازرون به دیگر برنامه‌های جانبی این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی سفره‌های هفت‌سین، مراسم خوش‌آمدگویی، مراسم بدرقه مهمانان نوروزی، توزیع بسته‌های هدیه و سوغات و برگزاری مسابقات پیامکی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این شهرستان در ایام نوروز 92 است.

معینی در پایان افزود: کازرون با پیشینه تاریخی کهن یکی از شاخص‌ترین شهرستان‌های استان فارس در زمینه دوره‌های تاریخی و تعدد آثار ثبت شده در فهرست ملی ایران به عنوان قطب گردشگری جنوب فارس محسوب می‌شود.




تاریخ انتشار : 16 اسفند 1391, 22:58



» اخبار مرتبط:

  • تخریب قلعه پوسکان کازرون کذب است
  • راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نخستین یادواره شهدای مفقود الاثر گچساران برگزار شد
  • کهگیلویه و بویراحمد با برنامه‌های متنوع میزبان هفته میراث فرهنگی است
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟