مشروح اخبار


» از لگن خاصره تا بهار مشايي!



 در ايران هم بعضي‌ها تلاش کردند که عزادار شوند و حتي يک روز عزاي عمومي اعلام کردند... اما ما هر چه تلاش کرديم غمگين باشيم نشد! دولتمردان خيلي محترم هم بهتر است به جاي اعلام عزاي عمومي‌، کمي تا قسمتي عزاي خصوصي بگيرند. اين روزها گراني‌ها..

   مردم سالاری درمطلبی بقلم  محمدحسين روانبخش آورده: 

 1- لگن خاصره برادر هوگو چاوز بالاخره کار خودش را کرد و بعضي از مردم هميشه در صحنه ونزوئلا را سوگوار ساخت . در ايران هم بعضي‌ها تلاش کردند که عزادار شوند و حتي يک روز عزاي عمومي اعلام کردند... اما ما هر چه تلاش کرديم غمگين باشيم نشد! دولتمردان خيلي محترم هم بهتر است به جاي اعلام عزاي عمومي‌، کمي تا قسمتي عزاي خصوصي بگيرند. اين روزها گراني‌ها باعث شده مردم ما به اندازه کافي داغدار باشند و متاسفانه براي عزاداري براي هوگو چاوز اصلا فرصت و امکانات نداريم!

2- وزير اقتصاد يا همان سخنگوي اقتصادي دولت پريروز بعد از کاهش نسبي قيمت دلار توانسته بود بعد از ماهها کمي تا قسمتي وظيفه سخنگويي را به ياد بياورد و با شور و شعف مثال‌زدني اعلام کند که قيمت ارز باز هم کاهش مي‌يابد . ديروز هنوز 48 ساعت از اين بيانات مهم و تاثير گذار وي نگذشته بود، قيمت ارز دوباره بالا رفت . برادر الهام سخنگوي ديگر دولت هر وقت برکناري وزيري را تکذيب مي‌کند،به فاصله کمتر از 48 ساعت وزير مورد نظر برکنار مي‌شود ! واقعا رقابت در بين سخنگوهاي دولت فشرده است و معلوم نيست کدام توانايي بيشتري در ارائه سخنان نماندني دارند؟!

3- برادر اسفنديار رحيم مشايي به همراه دوستش اين روزها تا دلتان بخواهد به مناسبت يا بي مناسبت جلوي دوربين و ميکروفون ظاهر مي‌شوند و به بهار سلام عرض مي‌کنند! البته مي‌دانيد که ايشان اصلا نمي‌داند انتخابات چي هست واين را اعلام عمومي‌هم کرده است والا ممکن بود بعضي‌ها فکر کنند اين حرکات و سکنات انتخاباتي است . سوالي که اينک پيش مي‌آيد اين است که پس اين رفتارها براي چي شدت گرفته است؟! پاسخ هم اين است که احتمالا براي اولين بار در زندگي، دولتمردان فهميده‌اند که بهار دارد مي‌آيد و براي همين هر جا مي‌رسند شعارهايي درباره بهار مي‌دهند! اين موضوع باعث اميدواري نسبت به دولتمردان هم شده است . زيرا وقتي اين عزيزان بعد از سالها فهميده‌اند بعد از اسفند، بهار مي‌آيد و بايد به آن سلام کرد، ممکن است يک روز هم بفهمند که چيزي به نام «گراني‌» هست و بفهمند که مردم در اين روزگار چه مي‌کشند!



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1391, 03:49



» اخبار مرتبط:

  • موز هم به شیر وتخم مرغ پیوست!!!
  • سخنان عميق، اقدامات رقيق!
  • زندگی بدون عمو پورنگ"، هرگز!!
  • پاسخگوي بي‌خبر آمد!
  • پرسش مهر!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟