مشروح اخبار


» سخنان عميق، اقدامات رقيق!



 
 
نويسنده : محمدحسين روانبخش

 بالاخره وزير اقتصاد که همزمان سخنگوي اقتصادي دولت است، به اين نتيجه رسيد که کمي تا قسمتي درباره گراني ارز سخن بگويد! وي در اين سخنان اعلام کرد: بايد بررسي کنيم که چگونه است که بانک مرکزي ارزهاي صندوق توسعه ملي و سهم نفت را نمي‌تواند به قيمت دو هزار و 404 تومان بفروشد اما در جاي ديگر اين ارز با قيمتي بيشتر معامله مي‌شود.

وي ادامه داد : احساس مي‌کنم اين نوع معاملات صوري است؛ بنابراين بايد اجازه داد تا جلوتر برويم و اين مسايل را بررسي کنيم.

به اين ترتيب فرضيات زير درباره وضعيت بازار ارز شکل گرفته است:

1-اين سخنان شايد نشانه اي باشد بر اينکه دولت ارز بيشتر از 2404 تومان را نمي‌پسندد و باعث اميدواري است که ارز در همين حد و حدود بماند و بالاتر نرود. مگر ناتواني در گرانتر فروختن ارز به داد ما برسد!

2-مديران اقتصادي با دشمن فرضي در حال جنگ هستند. اين دشمنان فرضي، معاملات صوري مي‌کنند، اما تا اين لحظه نتوانسته اند موفقيتي در اين جنگ کسب کنند و دشمن فرضي توانسته، پيشرفتهايي کسب کند! اميدواريم روزي برادران زحمتکش دولتي بتوانند در اقتصاد بر دشمن فرضي پيروز شوند تا سربلندتر از قبل باشند!

3-توجه کرديد که بعد از هفته‌ها، برادر حسيني وزير اقتصاد، به مرحله احساس رسيده اند و از احساس تا مشاهده و نتيجه گيري خيلي راه مانده است، پس اميدوارم مردم صبور و شکور، حالا حالاها منتظر اقدام جدي در مقابله با گراني ارز نباشند. همه با هم بايد صبر کنيم تا برادران جلوتر بروند و شايد جلوترتر هم بروند و مسائل را بررسي کنند. به اين ترتيب ممکن است داستان قرنها طول بکشد!

4-سخنان عميق يعني همين! وزير اقتصاد چند تا جمله گفته و اين همه نکته از داخل آن بيرون کشيده شده است . به اين ترتيب اگر برادر حسيني نمي‌تواند کاري براي گراني و اختلال در بازار ارز بکند در عوض از اين جور سخنان عميق مي‌گويد و ستون ما را پر مي‌کند!




تاریخ انتشار : 6 مهر 1391, 06:02



» اخبار مرتبط:

  • از لگن خاصره تا بهار مشايي!
  • رسانه‌اي که نمي‌داند رسانه است /چرا صدا‌و‌سيما برخی خبرها را دير متوجه مي‌شود
  • گراني به صورت مردم سيلي مي‌زند
  • سوالاتي درباره دلار 3 هزار توماني
  • ابتکار، ابتکار، رمز پيروزي !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟