مشروح اخبار


» قالیباف: دوران «بگم بگم» گذشته است



 اگر کسی ثابت کرد که قالیباف حتی فعالیت اقتصادی شخصی مباح انجام می دهد، بنده می‌پذیرم، ضمن این که معتقدم دوران «بگم بگم» دیگر تمام شده است.

 اگر کسی ثابت کرد که قالیباف حتی فعالیت اقتصادی شخصی مباح انجام می دهد، بنده می‌پذیرم، ضمن این که معتقدم دوران «بگم بگم» دیگر تمام شده است.
قالیباف، نمونه مشکلات در فضای سیاسی ناسالم را جریانات اخیر در کشور خواند و افزود: چرا در فضای سیاسی کار به جایی می رسد که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: "این کار خلاف قانون، خلاف شرع و خلاف اخلاق است". نگرانی ما از شکل گیری و دامن زدن به فضای سیاسی آلوده به اینگونه بحث ها است وگرنه مگر یک مجموعه، نظام، جامعه و فردی که ادعای یک حرکتی می کند و بخواهد در عرصه داخلی و بین المللی وارد شود، آیا می تواند بگوید که من از سیاست بدم می آید؟

وی تاکید کرد که آن بخش از بی صداقتی ها، پرده دری ها، ریاکاری ها و آن چیزهایی که متاسفانه در سالهای اخیر در کشور باب شده است مورد انتقاد بنده است.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به این سئوال که اخبار و شایعاتی بعضا  پیرامون شما مطرح شده است که همواره سکوت شخص شما را به همراه داشته است، تصریح کرد: اینکه می گویید من خیلی نسبت به موضوعات پاسخ ندادم به این معنی نیست که من پاسخگو نیستم، بلکه ممکن است عکس العمل نشان ندهم.
مسئول کارگروه اقتصادی و زیر بنایی ائتلاف سه گانه اصولگرایان، اولین نکته در چگونگی ادامه هدفمندی یارانه ها را تعیین جایگاه دهک های برخوردار و غیر برخوردار خواند و یادآور شد: در روستاها هم نیازمند ارائه یارانه مستقیم برای تامین معیشت و هم نیازمند پرداخت یارانه غیر مستقیم برای توسعه کشاورزی و تولید محصولات هستیم. بخشی از جامعه که درآمد بالایی دارند بعید به نظر می رسد نیاز به افزایش یارانه نقدی داشته باشند، اما برای سرمایه گذاری و تولید باید نسبت به تسهیل این روند به آنها کمک کرد و در این حوزه یارانه های مشخص برای آنها در نظر گرفت. بخشی از جامعه هم که اقشار حقوق بگیر هستند که برای عدم احساس تورم و جبران برخی اضافه هزینه ها نیازمند دریافت یارانه هستند.



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1391, 22:01



» اخبار مرتبط:

  • چند درصداز نمایندگان یارانه می‌گیرند؟
  • زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه
  • پیشنهاد تاجگردون حذف ۵ دهک از دریافت یارانه در فاز دوم
  • کارت اعتباری به جای یارانه نقدی
  • مبلغ یارانه در سال آینده چقدر است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟