مشروح اخبار


» اولین تغییر مدیریتی در گچساران با افشاگری همراه بود.



سال جدید در گچساران با جدیدترین تغییرات مدیریتی آغاز شد .امروز در بی خبری رسانه ها یک گچسارانی حکم عزل همشهری خود را صادر نمود.به گزارش ..

سال جدید در گچساران با جدیدترین تغییرات مدیریتی آغاز شد .امروز در بی خبری رسانه ها یک گچسارانی حکم عزل همشهری خود را صادر نمود.به گزارش راک نیوز  صبح امروز با حضور حبیبی مدیر حراست وصداقت معاونت اداری مالی اداره کل رفاه وتعاون استان کهگیلویه وبویراحمد ودرغیاب مسئولان شهرستانی  کرمی جای خود را به "مظاهری"داد.
اگرچه این جابجایی برای تاجگردون تبعاتی به همراه نخواهد داشت و این کرسی از یک حامی وی به دیگری  واگذار گردید،اما آنگونه که کرمی رئیس معزول این اداره میگویید بایستی تغییر او را جفا در حق محرومینی دانست که زینل زاده برای عدم استخدام آنها شمشیر را از رو بسته بود.
کرمی در پاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی بر اینکه قبلا تاجگردون نماینده مردم گچساران از شما  در نامه تذکر امیز خواسته بود تا شبهات چند نفر رسیدگی گردد،گفت :براساس مواد79 و80 قانون کار افراد بالای 15 سال نیروی کار تلقی شده وهر 4نفر مورد اشاره ا ستخدام مطابق  با موارد مندرج در قانون بوده وهیچ دلیلی برای رد نام بردگان وجود نداشت.
کرمی در ادامه افزود: هر 4نفر در تمامی مراحل پذیرفته شده بودند اما زینل زاده از من خواسته بود تا به افراد مورد اشاره اعلام کنم که استخدام شما کان لم یکن تلقی شده اما بنده هرگز بخود اجازه ندادم برای ماندن در پستی دل این افراد که از محروم ترین بخش جامعه هستند را بشکنم.
کرمی از بکار بردن الفاظ ناشایست توسط زینل زاده در مکالمات و مذاکرات  دو طرفه  وسایر همکاران خود یاد کردواضافه کرد که بنده هرگز راضی نبودم در چنین مسئولیتی بمانم وهرگونه توهین وبی احترامی از طرف زینل زاده را تحمل کنم..
رئیس معزول اداره کار گچساران از کار شکنی های زینل زاده(مدیرکل  کار رفاه و تعاون)  وعدم تخصیص اعتبارات مالی به اداره گچساران  وناراحتی از تغییر مدیر قبلی نیز سخن گفت .
کرمی از توهین های زینل زاده به یک قومیت در استان در گفتار خود نیزپرده برداشت.
وی در درپاسخ به این سوال که گفته می شود دلیل عزل شما دخالت اداره کار  گچساران در آزمون شرکت نفت بوده است ، گفت : مدیرکل کار ، تعاون و رفاه استان استان اجازه نظارت بر دفاتر کاریابی شهرستان را برای معرفی افراد جهت شرکت در آزمون نفت و گاز گچساران را ندادند و مسئولان حراست و اشتغال اداره کل را برای نظارت و معرفی افراد واجد شرایط  به گچساران مامور کرده و همان لیستی که آنها دادند بدون کم و کاست به شرکت نفت معرفی شد.
ابولفتح کرمی در پاسخ به سوال ما مبنی براینکه چقدر تاجگردون را در این تغییرات دخیل میدانید گفت: به اقای تاجگردون اطلاعات غلط دادند ولی از ایشان گلایه ندارم .
شنیده ها حاکیست که زینل زاده گفته بود که یا من یا کرمی یکی باید بماندو یکی باید برود ،که البته امروز کرمی  از سمت سرپرستی  اداره کار گچساران  عزل شد.وغلامرضا تاجگردون نیز به کرمی گفته بود که مشکل شما با مدیر کل حل شدنی نبود.
کرمی از اعتراض همکاران خود به مسئولان استانی به این شیوه تغییرات نیز سخن به میان آورد.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1392, 21:42



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکلی که از زحمات خودش تقدیر کرد!+ انتصاب جدید درگچساران
  • مدیریت یک اداره کل از آن گچسارانی به این گچسارانی +عکس
  • تاجگردون دست به کلنگ در گچساران/کلنگ زنی مجتمع ورزشی کارگران
  • وام 30 میلیون تومانی برای عشایر
  • تلفن گچساران به مدت پنج روز قطع و مختل می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    • روابط عمومی اداره کل کار

    • 16 فروردین 1392 12:53
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    بسمه تعالی
    در پاسخ به نکات مطروحه در سایتهای استانی در ارتباط با جذب نیرو توسط شرکت بهر برداری نفت و گاز گچساران موارد زیرتوسط روابط عمومی اداره کل تعاون ؛کار رفاه امور اجتماعی استان به نقل از مدیر کل آقای زینل زاده جهت تنویرافکار عمومی ارائه می گردد.
    ۱-تمامی تلاش اینجانب در راستای اجرای قانون وعدالت وپرهیز از اعمال نظرشخصی در جذب نیروتوسط دستگاهای مختلف می باشد.که در این راستااولین گام سلامت همکاران در اداره کل وادارات شهرستانی می باشد از نظر اینجانب چنانچه حتی یک درصد از موارد مطروحه صحت داشته باشند در برابر قانون، شرع ،وجدان انسانی وپیشگاه الهی موضوع غیر قابل اغماض وبخشش می باشد.
    ۲-از دیدگاه علم روانشناسی فرافکنی رفتاری است که فرد در هنگام مواجهه با مشکلات ودر برابرافکار عمومی اقدام به انتساب ویژگی ها وحالات روانی ورفتاری خود به سایرین می نماید.
    ۳-اصلاح در روند امور ،اجرای قانون وایجادعدالت قطعاًبه راحتی امکان پذیز نبوده وبا پرداخت هزینه همراه می باشد.نکات کذب مطروحه هزینه ای است که توسط اینجانب پرداخت می گردد. چنانچه در این راستا مجدداًتوسط نیروهای مرتبط زیر مجموعه یا کاریابیهاتخلفی انجام پذیرد قطعاًبرخورد قاطع تری انجام ودر این خصوص ملاحظه کاری انجام نخواهد پذیرفت
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟