مشروح اخبار


» وام 30 میلیون تومانی برای عشایر



این مسئول در ادامه به مأموریت‌های این نهاد اجتماعی اشاره کرد و افزود: اشتغال‌زایی و ساماندهی بیکاران از جمله موارد مهمی است که باید به آن‌ها رسیدگی و در جهت ساماندهی آنان گام مؤثری برداشته شود.....

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس  اردلان زینل‌زاده در جمع کارآفرینان این شهر لنده به وظایف اداره کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: اداره تعاون و رفاه اجتماعی به منظور تسهیل در خدمات‌دهی به کارگران و کارفرمایان و رسیدگی به موضوعات مربوطه در سال 83 به عنوان یک وزارتخانه معرفی شده است.

این مسئول در ادامه به مأموریت‌های این نهاد اجتماعی اشاره کرد و افزود: اشتغال‌زایی و ساماندهی بیکاران از جمله موارد مهمی است که باید به آن‌ها رسیدگی و در جهت ساماندهی آنان گام مؤثری برداشته شود.

زینل‌زاده افزود: وام‌هایی که برای خود اشتغالی پرداخت می‌شود با سود هفت درصد بوده و کمک فراوانی به رفع بیکاری در جامعه کرده است.

وی متذکر شد: برای حمایت از روستاییان و ایجاد مشاغل در روستاها وام‌های 30 میلیون تومانی را جهت سرمایه‌گذاری با سود هفت درصد به عشایر و روستائیان پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: این وام‌ها کمتر و بیش‌تر از 30 میلیون تومان هم می‌تواند باشد که متناسب با فعالیت پرداخت شده و بعد از چهار سال قسط بندی و پرداخت اقساط آن‌ها شروع می‌شود.



تاریخ انتشار : 17 تیر 1391, 08:30



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکلی که از زحمات خودش تقدیر کرد!+ انتصاب جدید درگچساران
  • بیش از14 هزار نفر تعهد اشتغال استان در سال 91 است
  • ابلاغ وام 30 میلیونی مسکن مهر
  • وام ازدواج؛ به نام جوانان به کام کارمندان بانک
  • تاجگردون دست به کلنگ در گچساران/کلنگ زنی مجتمع ورزشی کارگران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟