مشروح اخبار


» مسافری که قصدفریب گمرک را داشت ناکام ماند



سرویس دهی به بیش از سی هزار مسافر در تعطیلات نوروز هرگزباعث نشد تا خستگی کار سبب فاصله گرفتن نیروهای گمرک از وظیفه ذاتی خود که همان مرزبان اقتصادی کشور میباشد...


سرویس دهی به بیش از سی هزار مسافر در تعطیلات نوروز هرگزباعث نشد تا خستگی کار سبب فاصله گرفتن نیروهای گمرک از وظیفه ذاتی خود که همان مرزبان اقتصادی کشور میباشد، صورت پذیرد.
در تعطیلات ابتدایی سال نود دو که کارکنان گمرک فرودگاه شهید دستغیب شیراز یکی از پرکارترین  روزهایی که  بیشترین مسافر ورودی وخروجی راارزیابی وخدمات رسانی نمودند  ،هنگام بازرسی وکنترل مسافران ورودی پرواز 6502  از دوبی به شیراز کارکنان این اداره  به یک مسافر ایرانی که قصد عبور از گیت گمرک را داشت مشکوک وپس از بازرسی مشخص شد که تعداد48 دستگاه گوشی موبایل را به طرز ماهرانه ای در جوف لباس خود جاسازی نموده وقصد ورود غیرقانونی به کشور را داشت.
این مسافر تمامی 48 دستگاه گوشی را در لباس زمستانی خود جاسازی وآن را بصورتی معمولی روی دست خود انداخته ومانند سایر مسافران قصد عبور از گیت گمرک را داشت که با دقت کارکنان این اداره علاوه بر شلوغی وازدحام مسافران در تعطیلات نوروز ،نقشه اش در فریب دادن گمرک ناکام ماند.
به گزارش خبرنگار راک نیوز تمامی گوشی های موبایل ظبط شده گران قیمت واز برندهای معروف آیفون5،سامسونگ گلکسی،سونی و.. میباشند .
برای فرد مورد نظر صورت جلسه قاچاق تنظیم وبرای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.
یک منبع آگاه به راک نیوز گفت ارزش تقریبی این محموله حدود 900 میلیون ریال میباشد.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1392, 18:23



» اخبار مرتبط:

  • توصیه های معاونت مسافری گمرک فرودگاه شیراز به حجاج
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • نگاه متفاوت رسانه ها به گمرک
  • توقف هواپیما در ایستگاه بین‌ راهی برای سوار کردن مسافر!
  • ناکامی قاچاقچیان در خروج کالای لوکس بجای لیفتراک مستعمل وماهواره بجای صابون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟