مشروح اخبار


» مزاحمت ناموسي، دليل قتل جوان



دلیل قتل جوان برازجانی از زبان رییس پلیس آگاهی استان بوشهر

 

چهار ساعت از ظهر ششمين روز نوروز 92 گذشته بود كه صداي پنج گلوله در خيابان چمران برازجان باعث وحشت مردم شد.

وحشت مردم به شنيدن صداي گلوله‌ها ختم نشد و شنيدن خبر فوت يك پسر جوان پس از شليك پنج گلوله، شايعه‌هاي مختلفي را زبان به زبان نقل كرد.

اين پنج گلوله در حالي در دست، سينه و قلب جوان 22 ساله جا خوش كرد كه به گفته اهالي محل، حدود 15 ثانيه بيشتر طول نكشيد. كامران 22 ساله كه درست روبه‌روي بيمارستان 17 شهريور برازجان غرق در خون شده بود به كمك امدادگران اورژانس به بيمارستان انتقال پيدا كرد ولي متاسفانه قبل از عمل جراحي جان سپرد.


قتل روبه‌روي بيمارستان 17 شهريور

به نقل از ساكنان خيابان چمران همه متهماني كه به كامران 22 ساله شليك كرده بودند از محل متواري شدند. يكي از كارمندان بيمارستان 17 شهريور كه در زمان حادثه از محل كار خود خارج شده بود گفت: زماني كه داشتم از بيمارستان خارج مي‌شدم صداي چند تير شنيدم ولي به محض اينكه به سمت صدا برگشتم متوجه چند جوان كم سن و سال شدم كه با سرعت مي‌دويدند.

وي افزود: بلافاصله با پليس تماس گرفتم و مشخصات افراد را دادم ولي پس از چند ثانيه از خيابان محو شده بودند. يكي از افراد فروشنده در اين خيابان نيز كه به كار ساعت‌سازي مشغول است گفت: زماني كه صداي تيراندازي شنيديم از مغازه خارج شديم ولي چند لحظه بعد متوجه شدم چند جوان در حالي كه اسلحه در دست دارند، مردم را تهديد مي‌كنند در صورتي كه جلو بيايند شليك مي‌كنند.


مزاحمت ناموسي انگيزه متهمان

سرهنگ حسين باروني، رييس پليس آگاهي استان بوشهر با اشاره به اينكه متهمان دستگير شده‌اند گفت: متهمان پس از تيراندازي به جوان 22 ساله‌يي به نام كامران از محل متواري شدند ولي هر سه متهم را پس از 48 ساعت بازداشت كرده و به اداره آگاهي انتقال داديم.

وي با اشاره به اينكه هيچ نسبت خانوادگي بين مقتول و متهمان به قتل نبود، گفت: متهمان به قتل از سال‌ها پيش با متهم دوست بودند اما از چند ماه پيش با هم به اختلاف برخورده بودند.

سرهنگ باروني در پاسخ به اينكه آيا علت اختلاف شان با مقتول موضوع مالي بود يا خير گفت: خير انگيزه متهمان اختلاف مالي نبود و تنها موضوعات ناموسي باعث اين اختلاف شده بود. گويا مقتول براي نواميس متهمان ايجاد مزاحمت كرده بود و نهايتا متهم تصميم به قتل كامران گرفته بود و براي عملي كردن تصميمش از دو دوست ديگر خود استفاده كرده بود.

يكي از متصديان بخش اورژانس بيمارستان 17 شهريور درباره اين حادثه گفت: زماني كه كامران 22 ساله را وارد بخش اورژانس كردند ديگر فوت شده بود ولي در بعضي جاها شايعه شده بود اين جوان پس از گذشت يك ساعت فوت كرده است.

وي با اشاره به اينكه يكي از گلوله‌ها دقيقا در قلب اين جوان نشسته بود، گفت: يكي از گلوله‌ها قلب را متلاشي كرده و يك گلوله ديگر همه رگ‌هاي متصل به قلب را پاره كرده و به بسياري از بافت‌ها آسيب زده است.

رييس پليس آگاهي بوشهر در رابطه با متهمان اين پرونده افزود: در حال حاضر هر سه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و ماموران اسلحه آنها را نيز در مخفيگاه‌شان ضبط كرده‌اند.

وي با اشاره به اينكه اسلحه متهمان كلت كمري بوده است درباره سن و سال متهمان گفت: هر سه متهم كمتر از 23 سال سن داشته و يكي از متهمان نيز تنها 19 سال داشته است.

منبع:اعتماد

 

 

 

 




تاریخ انتشار : 20 فروردین 1392, 00:47



» اخبار مرتبط:

  • خواهركشي با شليك كلاشينكف
  • باجناق را كشتند تا رابطه پنهاني را مخفي نگه دارند
  • قتل، پایان عكس گرفتن از دختر دايی
  • قتل پسر توسط پدر به ضرب گلوله
  • شليك مرگبار به پسر قهر كرده از خانه پدر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟