مشروح اخبار


» عسگراولادی:موسوی و کروبی از برادرهای من هستند



عسگراولادی شعار ترجیح دادن ایرانیت به اسلامیت را رد شده دانست و گفت: رهبر جمهوری اسلامی از ابتدا شعار جمهوری اسلامی ایران را در نظام جمهوری اسلامی نهادینه کردند.

راک نیوز : دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران با تاکید بر اینکه اصولگرایان برای ارائه نامزد انتخاباتی به اجماع می‌رسند گفت:‌ فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند.

به گزارش فارس، حبیب‌الله عسگراولادی در دومین همایش الزامات تحقق شعار سال 92 در جمع اصولگرایان مازندران که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه سعی کنیم انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری جشن باشکوهی برای انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: قصد دشمن و فتنه ایجاد جنگ است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌خواهند در انتخابات مشارکت حداکثری باشد. باید تبلیغ همگانی صورت گیرد، گلایه‌ها سبب نشود تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

عسگراولادی با تاکید بر اینکه سعی کنید نامزدهایی که احساس تکلیف کردند و به میدان آمدند با رای بالای مردم مواجه شوند، تصریح کرد: رئیس جمهور باید دارای رای بالا باشد تا قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان اثبات شود.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه در باب فتنه و انحراف کار نکنید که این موضوع اسباب جنگ را فراهم می‌کند، یادآور شد: هر کسی که وارد فتنه و انحراف شده است را به نوعی خارج کنید.

وی افزود: آنکه روزی شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر داد باید به ولایت فقیه اطمینان کند و از همه عذرخواهی کند، برای صیانت از کشور نیازمند ولایت فقیه هستیم.

عسگراولادی شعار ترجیح دادن ایرانیت به اسلامیت را رد شده دانست و گفت: رهبر جمهوری اسلامی از ابتدا شعار جمهوری اسلامی ایران را در نظام جمهوری اسلامی نهادینه کردند.

عضو شورای مرکزی جمعیت موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبانی که به هر اندازه در فتنه شرکت داشتند و یا افرادی که در این قضیه سکوت کردند باید از مردم عذرخواهی کنند، بیان کرد: برخی مشکل نداشتند و مواضع خوب را اتخاذ کردند چیزی از آنان نمی‌خواهیم.

وی در سخنانش با بیان اینکه منظور ما از جریان انحرافی شخص احمدی‌نژاد نیست، تصریح کرد: ما احمدی‌نژاد را منحرف نمی‌دانیم ولی معتقدیم گروهی از اطراف ایشان به انحراف رفتند.

عسگراولادی فتنه و انحراف را دو دم یک قیچی دانست و ادامه داد: دشمن می‌خواهد ریشه‌های انقلاب را بزند این دو گروه از زمان مصدق و کاشانی و نیز تا امروز حضور دارند که ریشه آنان در آمریکا، رژیم‌ صهیونیستی و انگلیس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اینکه همین الان هم می‌گویم موسوی و کروبی از برادرهای من هستند، خاطرنشان کرد: اینها مفتون و فتنه زده شدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن قصد خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی و نیز انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را دارد، گفت: فتنه و انحراف همواره ساخته و پرداخته دشمن است.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی گفت: خداوند تاکید بر توبه دارد و واقعا اینکه خداوند بدون توبه کسی را بپذیرد در گذشته محال بوده و الان هم محال است.

اشتباه احمدی‌نژاد را نباید پای اصولگرایان نوشت / اصولگرایان اجماع می‌کنند

وی ادامه داد: نامزدی که به صحنه می‌آید باید نکات مثبت هر پنج رئیس جمهور قبلی یعنی هاشمی، خاتمی، رجایی، بنی‌صدر و احمدی‌نژاد را داشته باشد.

وی ادامه داد: نباید به عقب برگردیم بلکه باید با استفاده از تجربیات دولت‌های قبل وضعیت بهتری را برای کشور بسازیم.

عسگراولادی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا هاشمی رفسنجانی در انتخابات حضور پیدا می‌کند یا نه، گفت: من علم غیب ندارم اما او خودش می‌گوید که نمی‌آیم ولی فرزندان و اطرافیانش امید می‌دهند که در آینده حضور یابد اما من در این زمینه با او ملاقاتی نداشتم.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1392, 00:48



» اخبار مرتبط:

  • نگران بازگشت اصلاح طلبان هستیم
  • موسوی و کروبی مجرم نیستند
  • سران فتنه را روزی محاکمه می‌کنیم
  • عسگراولادی: یار زندان و ایوان هاشمی بوده‌ام
  • برخی خیال می‌کنند هاشمی مفت به دست آمده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟