مشروح اخبار


» خبرهای بهتری از همبستگی اصولگرایان خواهد رسید



 ولایتی در نشست خبری: خبرهای بهتری از همبستگی اصولگرایان خواهد رسید

نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت: در بین اصولگرایان به نتایج خوبی رسیده‌ایم و خبرهای بهتری از همبستگی هر چه بیشتر اصولگرایان خواهد رسید.

خبرگزاری فارس: خبرهای بهتری از همبستگی اصولگرایان خواهد رسید

 

به گزارش  فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، علی اکبر ولایتی نامزد ریاست جمهوری یازدهم و عضو ائتلاف پیشرفت بعد از ظهر امروز پس از ثبت‌نام در نشست خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آقای ولایتی شما همواره برنامه‌های خوبی را ارائه داده‌اید و برنامه شما در رابطه با مهار تورم و بیکاری چیست، اظهار داشت: کنترل تورم و گرانی، بازگرداندن ارزش واقعی پول ملی، رفع بیکاری و حمایت از تولید جزو کارهای اساسی ماست.

نامزد ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه خبرهایی از ائتلاف سه‌گانه وجود دارد مبنی بر اینکه شما و آقای قالیباف به جمع‌بندی نرسیده‌اید. نظرتان در این زمینه چیست؟ افزود: ائتلاف سه‌گانه هسته‌ای برای اتحاد اصولگرایان به شمار می‌رود اصولگرایی به این شکل نیست که یک مارک مخصوص بر روی گروه خاصی باشد. هر کس نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داشت، اصولگرا است ولو اینکه جزو حزبی باشد یا نباشد.

عضو ائتلاف پیشرفت ادامه داد: در خصوص اینکه چه زمانی نفر اصولگرایان از میان ائتلاف پنجگانه، سه‌گانه و کسانی که مستقل آمده‌اند، مشخص می‌شود،‌باید گفت: ما بر این میثاقی که بسته‌ایم استواریم ولو اینکه نفر نهایی غیر از این سه نفر باشند و هر سه نفر به این مسئله معتقدیم و اختلافی بین من،‌قالیباف و حداد وجود ندارد.

ولایتی ادامه داد: این اتحاد و همبستگی بین ما سه نفر وجود دارد و ما امور را متناسب با شرایط پیگیری می‌کنیم؛‌ به اتفاق بقیه نام‌نویسی و از امکانات تبلیغی استفاده می‌کنیم. تا رای واقعی مردم در نظرسنجی‌ها معلوم شود و در نهایت یک نفر به میدان آید.

وی در پاسخ به این سؤال که سال 84 به نفع آقای هاشمی کنار رفتید آیا اکنون هم به این شکل خواهد بود، اظهار داشت: به نفع کسی کناره‌گیری نمی‌کنم به میثاقی که بین اصولگرایان است پایبندم.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار انگلیسی زبان که از وی درباره مسئله هسته‌ای پرسید پاسخ انگلیسی داد و همچنین در ترجمه آن اظهار داشت: ما در رابطه با مسائل سیاست خارجی 16 سال وزیر امور خارجه و 16 سال مشاور رهبری بودم و اگر حرفی در رابطه با سیاست خارجی می‌زنم به دلیل تجربه‌ای است که دارم.

نامزد ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: مسئله هسته‌ای کار آسانی نیست. اما می‌توانیم کاربرد صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را به عنوان حق خود حفظ کنیم و حق استفاده صلح‌آمیز از دانش هسته‌ای به معنای تنش با دیگر کشورها نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر خروجی نهایی ائتلاف نباشید، به آن تمکین می‌کنید، یادآور شد: پرچم ائتلاف را بنده بلند کردم و بعد از آقای قالیباف و حداد دعوت کردم و بین خود قرار گذاشتیم و بر روی این مسئله کار کردیم که با دیگر کاندیدای اصولگرا گفت‌وگو کرده و آنها را به سمتی بیاوریم که ید واحده باشیم؛ به نتایج خوبی رسیدیم و چون یک ماه فرصت داریم تا انتخابات همچنان امیدواریم و خبرهای بهتری از همبستگی هر چه بیشتر اصولگرایان خواهد رسید.




تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1392, 21:33



» اخبار مرتبط:

  • یکی پیاده میرود برای ثبت نام 2تا اصلا نمی روند/اختلاف در ائتلاف
  • واکنش ولایتی به ماجرای قالیباف و علی لاریجانی
  • ائتلاف سه‌گانه برای دومین بار با آیت‌الله ها دیدار کردند
  • ائتلاف 1+2 در آستانه انحلال
  • حدادعادل گفت:حاضرم به نفع ولایتی کناره گیری کنم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟