مشروح اخبار


» كارگر باربری، سركرده باند سرقت بود



alt

 

كارگر باربری، سركرده باند سرقت بود

كارگر یك باربری كه با تشكیل باندی، همراه سه همدستش در تهران و شهریار در منازل را با دیلم تخریب و اموال را سرقت می‌كردند، از سوی پلیس شهریار دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران از سرقت اموال خانه اش خبر داد.

شاكی گفت: من و خانواده ام نیمه شب هنگام بازگشت به خانه مان در شهریار، متوجه شدیم قفل در خانه تخریب و پول، طلا و وسایل خانه به ارزش ده ها میلیون تومان همراه اسناد و مدارك اعضای خانواده سرقت شده است.

با طرح این شكایت پرونده در دستور كار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت و با اطلاعات به دست آمده از شاكی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

در حالی كه جستجوی پلیس برای دستگیری سارقان شبرو ادامه داشت افراد دیگری هم با حضور در مركز پلیس از سرقت اموال خانه هایشان شكایت كردند.

در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یكی از محله های جنوبی شهریار به یك خودروی پژو با چهار سرنشین ظنین شده و خودرو را توقیف و متهمان را دستگیر كردند.

متهمان در بازجویی مقدماتی ادعا كردند در یك باربری كار می كنند و منتظر دوستشان بوده اند كه اشتباهی دستگیر شده اند.

در پی اظهارات متناقض متهمان، بازجویی از آنها ادامه یافت تا این كه دو روز پیش یكی از آنها راز دزدی های سریالی خود و همدستانش را فاش كرد.

اعتراف به دزدی های سریالی

متهم درباره نحوه دزدی هایشان گفت: دوستم به واسطه كار در باربری، درباره خانه افرادی كه اثاثیه هایشان را جابه جا می كرد، اطلاعات زیادی داشت. او پیشنهاد كرد با همدستی هم، از منازل مردم سرقت كنیم. من و سه نفر از همدستانم با اطمینان از این كه كسی در منزل حضور ندارد، با دیلم قفل در را شكسته و اموال را سرقت می كردیم.

انكار 3 متهم دیگر به دزدی ها

در حالی كه متهم به دزدی های سریالی به كمك سه همدستش اعتراف كرده است، دیگر همدستان وی ادعا كردند نقشی در سرقت ها نداشته اند.

با این حال ماموران از خانه اجاره ای متهمان بخشی از اموال مسروقه را كشف و ضبط كردند كه در میان آنها مدارك شناسایی افراد مختلف از جمله یك خانواده تهرانی به چشم می خورد.در ادامه با استعلام از پلیس تهران معلوم شد مدارك متعلق به خانواده ای بوده كه خانه شان چند روز پیش سرقت شده است.

دزدها در ضد سرقت را هم تخریب كردند

با احضار مرد شاكی به پلیس آگاهی شهریار و تحقیق از او معلوم شد، او و خانواده اش شب حادثه پس از بازگشت از مهمانی متوجه شد ه اند در ضد سرقت خانه به طرز ماهرانه ای با دیلم تخریب و دو دستگاه لپ تاپ، یك دستگاه تلویزیون، دوربین فیلمبرداری و مدارك اعضای خانواده، چند ساعت مچی، پول، طلا و نقره به ارزش 15 میلیون تومان سرقت شده است.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی بازپرس شعبه اول دادسرای شهریار روانه زندان شدند.




تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1392, 00:45



» اخبار مرتبط:

  • تبانی مرد كارمند با كلاهبردار
  • دختر 22ساله سردسته باند سرقت از خانه‌ها
  • دزدان مسلح بانك‌ها پای چوبه دار
  • سارقان 900 میلیونی طلا در یاسوج دستگیر شدند
  • دستبرد میلیونی خواهرزاده به خانه دایی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود