مشروح اخبار


» پیشتازی کهگیلویه وبویراحمد در تخلفات اداری و استفاده از بیت‌المال



راک نیوز : حسام عشقی در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به پاره‌ای از وظایف و اختیارات اداره بازرسی اظهار داشت: نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و نیز معاملاتی که در دستگاه‌ها صورت می‌گیرد، یکی از وظایف این نهاد است.

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به دنبال نظارت بر معاملات دستگاه‌های دولتی، بیش از 54 میلیارد تومان از این معاملات ابطال شده‌اند.

عشقی در ادامه با اشاره به این‌که نوع مدیریت می‌تواند حلال خیلی از مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: هیچ قانونی برای استفاده شخصی از اموال دولتی وجود ندارد و می‌طلبد که مدیران نظارت بیشتری بر عملکرد کارکنان داشته باشند.

رواج استفاده از بیت‌المال در دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد

وی با بیان این‌که استفاده از بیت‌المال به صورت شخصی و گروهی در استان به شدت رواج یافته است، اذعان داشت: همه باید سعی کنیم که این مسئله از بین برود و اداره‌کل بازرسی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل بازرسی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که میزان شکایات از ادارات نیز به صورت سرسام آوری بالا رفته است، تصریح کرد: میزان شکایات از دستگاه‌های دولتی در استان تقریبا با شکایات از دستگاه‌های دولتی در تهران برابری می‌کند که همین مسئله خود بیانگر مشکلات و معضلات فراوان است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ دستگاهی وجود ندارد که علیه آن شکایت نشده باشد.

عشقی عدم اگاهی کارکنان دستگاه‌ها از قوانین و مقررات مربوط به دستگاه خود را عامل تشدید این موضوع دانست و افزود: برای رفع این مسئله می‌طلبد که مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی بر قوانین و مقررات دستگاه مربوطه تسلط کافی داشته باشند.

گسترش تصرفات اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد

این مسئول در اداره‌کل بازرسی استان همچنین از تصرفات گسترده در اراضی ملی استان سخن گفت و اذعان داشت: لازم است که مسئولان قضایی و نیز منابع طبیعی به جد پیگیر این موضوع باشند.

عشقی تأکید کرد: مدیران در هر صورت سعی کنند از مشاوران و کارشناسان زبده در تعریف پروژه‌ها و کارهای خود استفاده کنند تا در ادامه راه با مشکل مواجه نشوند./فارس/




تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1392, 08:36



» اخبار مرتبط:

  • 14میلیارد تومان مناقصه در کهگیلویه و بویراحمد ابطال شد
  • خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری توقیف شوند
  • تصادف همسر مدیر با خودرو دولتی
  • یک خودروی دولتی دریاسوج آتش گرفت
  • 200 مناقصه و مزایده دولتی در فارس باطل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود