مشروح اخبار


» امیدوار به پلی آف/پاس همدان -شهرداری یاسوج



سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: به تیم پاس همانگونه که مدیرکل تربیت بدنی این استان چند روز پیش اعلام کرد، کمک 5 میلیارد تومانی شده است که امیدواریم با سرمایه غیرت بچه‌های خودمان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.


غدیری به بازی‌های دوستانه این دو تیم پیش از این مسابقه اشاره کرد و گفت: ما در گچساران توانستیم تیم دسته دومی نفت و گاز این شهر را شکست دهیم و پاس نیز توانست در یک بازی بزرگ در مقابل تیمی همچون پرسپولیس تهران نتیجه خوب مساوی را کسب کند.

 

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور بیان داشت: برای رسیدن به موفقیت کاری به نام‌ها و پول‌هایی که در فوتبال خرج می‌شود نداریم، چرا که در فوتبال اینچنینی چاره‌ای جز این برای ما و امثال ما وجود ندارد.

 

غدیری با اشاره به این‌که مسئولان تیم و از جمله مدیرعامل تلاش خود را می‌کنند و بیش از ما برای موفقیت دغدغه دارند، تصریح کرد: جواب محبت هواداران را با بازی خوب خواهیم داد و از همین جا اعلام می‌کنم که برای برد و پیروزی به همدان می‌رویم و به جز سه امتیاز به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: تنها حمید صفری را به دلیل مصدومیت در بازی فردا نداریم و در این بازی نیز با سیستم 4.3.3 بازی خواهیم کرد.
روز نخست از هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز طبق برنامه:
پاس همدان - شهرداری یاسوج، ساعت 16:15، ورزشگاه قدس همدان



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1391, 10:15



» اخبار مرتبط:

  • پیروزی شهرداری یاسوج بر گل‌گهر صدرنشین در سیرجان‌/تساوری نفت‌وگاز در تهران
  • شهرداری یاسوج باخت ،غدیری اخراج شد
  • هیچ کمبود و نقصانی برای حضور در لیگ برتر نخواهیم داشت.
  • شهرداری در اهواز به مصاف تیم حفاری میرود.
  • غیرت سنجی یا زور سنجی /شهرداری یاسوج-پرسپولیس تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟