مشروح اخبار


» آیا قالیباف با ایلنا هم روابط پشت‌پرده دارد؟



سايت اصلاحات نوشت: در بین تمامی سایتها و خبرگزاری‌هاي كشور، تعداد رسانه‌های اصلاح طلب به تعداد انگشتان دست نیز نمی‌رسد و تنها خبرگزاری نزدیک به اصلاح‌طلبان نیز خبرگزاری کار (ايلنا) است اما بایکوت خبری دکتر عارف در اين تنها خبرگزاری نزدیک به اصلاح‌طلبان است جالب توجه است.



آیا قالیباف با ایلنا هم روابط پشت‌پرده دارد؟
ایلنا در اقدامی تامل برانگیز (در اين روزهاي تبليغات انتخاباتي) هیچگونه خبر و اطلاع رسانی درباره برنامه ها و دیدارهای دکتر عارف تنها نامزد جریان اصلاحات را در دستور کار خود ندارد و می‌توان گفت صفحه اول و اطلاع رسانی خود را دربست! در اختیار قالیباف یکی از کاندیداهای ائتلاف ۲+۱ و از جریان اصولگرا قرار داده است. حال این سوال پیش می‌آید که پشت صحنه این حرکت مسئولین خبرگزاری کار چیست که این خبرگزاری نزدیک به اصلاح‌طلبان نه تنها از تنها کاندیدای نزدیک به جریان اصلاحات و خانه کارگر حمایت نمی‌کند بلکه پا را فراتر گذاشته و هیچگونه خبری از دکتر عارف را در خروجی خود قرار نمی دهد؟ این خبرگزاری با قرار دادن خبرهای دکتر قالیباف و با تیترهایی معنی دار سعی دارد شهردار تهران را اصلاح طلب معرفی‌کند و پروژه قالیباف و سیاست گذاران ستادهای انتخاباتی اش برای جذب رای جریان اصلاحات را در عمل اجرا کند.

بهارنيوز: گفتني اينكه حدود پنجاه سايت معروف و غير معروف با حمايت‌هاي آقاي قاليباف از چند سال پيش راه‌اندازي شده و به نفع او در حال اطلاع‌رساني هستند و ظاهرا تنها خبرگزاري نزديك به اصلاح‌طلبان نيز را بايد به اين امپراطوري رسانه‌اي آقاي شهردار و كانديداي مايه‌دار انتخابات اضافه كرد. به همين دليل و خصوصا با بايكوت تنها كانديداي اصلاح‌طلب كه از افتخارات علمي و مديريتي ايران محسوب مي‌شوند آن هم در خبرگزاري كه خود را اصلاح‌طلب مي‌خواند، واقعا بايد براي مظلوميت رسانه‌اي «عارف» در اين آشفته بازار رسانه‌اي، افسوس و حتي اشك ريخت خصوصا اينكه تعدادي از سايت‌هاي متعلق به اصلاح‌طلبان كه در خارج كشور اداره مي‌شوند همچون راه‌ سبز آزادي «متعلق به آقاي رجبعلي مزروعي و فرزندش حنيف» و ... نيز بدترين و نامهربانه‌ترين تعامل رسانه‌اي را با تنها كانديداي اصلاح طلب موجود به كار برده‌اند كه يقننا تاريخ درباره آنها قضاوت خواهد كرد.



تاریخ انتشار : 13 خرداد 1392, 01:53



» اخبار مرتبط:

  • عارضه قلبي يك كانديداي اصلاح طلب
  • گزینه اول اصلاحات "خاتمی" است نه "عارف"
  • کیهان:مسئول گرفتاري هاي جبهه اصلاحات همين حزب مشاركت است
  • آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی عارف
  • (خبر ويژه) کیهان:خط و نشان افراطيون براي نامزدهاي اصلاح طلب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟