مشروح اخبار


» نماينده مجلس با اشاره به احتمال لغو استيضاح وزير كار: پشت پرده معامله‌اي در جريان است



به گزارش راک نیوز ،عضو كمسيون امنيت ملي و سياست خارجي، گفت: درباره استيضاح وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي به دليل انتصاب سعيد مرتضوي در راس سازمان تامين اجتماعي، معامله‌اي پشت پرده وجود دارد و بعيد مي‌دانم وزير در روز يكشنبه استيضاح شود.

محمود احمدي بيغش نماينده مردم شازند در گفتگو با خبرنگار ايلنا، گفت: در رابطه با استيضاح انتقادات جدي دارم، چرا كه امروزه موضوع استيضاح وزيران وسيله‌اي برای باج خواهي برخي نمايندگان شده است.

وي در ادمه افزود: درست است كه موضوع استيضاح به لحاظ منطقي عمل مثبت مجلس شوراي اسلامي به شمار مي‌رود، ولي برخي نمايندگان از طرح استيضاح به دنبال منافع نظام نيستند، بلكه در جهت كارهاي شخصي و حزبي و گروهي خود از اين فرصت استفاده مي‌كنند.

عضو كمیسيون امنيت ملي و سياست خارجي تصريح كرد: انجام معامله در مورد استيضاح براي نمايندگان بسيار منفور است و اين امر توهيني به ديگر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به شمار مي‌رود.

وي در ادامه با اشاره به حديثي از پيامبر اكرم كه رطب خورده كي منع رطب كند، خاطر نشان كرد: مرتضوي در زمان تصدي شغل در قوه قضائيه مرتكب تخلف شده است، چرا در آن زمان كه در اختيار قوه قضاييه بود به فكر رسيدگي به تخلفاتش نبودند و اكنون كه به قوه مجريه آمده است مي خواهند به تخلفات او رسيدگي كنند.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1391, 15:21



» اخبار مرتبط:

  • امضاي 164 نماينده مجلس پاي تقدير نامه مرتضوي !!!
  • احمدي‌نژاد جلسه مجلس را ترك كرد
  • دولت استعفای مرتضوی راتکذیب کرد /مجلس رو دست خورد؟
  • چكيده خبر!!
  • واكنش سردار به بازداشت مرتضوي
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود