مشروح اخبار


» واكنش سردار به بازداشت مرتضوي



آقاي قوه قضائيه، عزيز من! چرا تا امروز صبر كرديد و در فضاي كنوني كشور و التهابي كه در مجلس شوراي اسلامي ميان دو رئيس قوه به وجود آمد، انقدر سريع اقدام به بازداشت مرتضوي كرديد. 

راک نیوز :سردار سعيد قاسمي خطاب به قوه قضائيه اظهارداشت:با توجه به شايعاتي نظير اختلاس كه از گذشته در خصوص سعيد مرتضوي وجود داشت بايد گفت آقاي قوه قضائيه، عزيز من! چرا تا امروز صبر كرديد و در فضاي كنوني كشور و التهابي كه در مجلس شوراي اسلامي ميان دو رئيس قوه به وجود آمد، انقدر سريع اقدام به بازداشت مرتضوي كرديد. 


وي افزود: اگر خواهان اجراي صحيح عدالت هستيد و اگر مرتضوي حكم سنگيني داشته چرا تا به حال اين قضيه را دنبال نكرده‌ايد و اگر حامي‌اش احمدي‌نژاد بوده است چرا تا امروز كاري به او نداشته‌ايد و هيچ اقدامي نكرده‌ايد و درست پس از حادثه تلخ يكشنبه مجلس دست به كار شده‌ايد و گذاشتيد كار به اينجا برسد. آيا در اذهان عمومي جامعه اين القا نمي‌شود كه پشت پرده، برخي مسئولان هماهنگي‌هايي داشته اند؟ 


اين استاد دانشگاه ادامه داد: چطور مي‌شود كه قوه قضائيه يك فردي را كه شخصا كودتاچي، ضد نظام، توطئه‌گر و فتنه‌گر است را برايش هشت ماه قرار بازداشت صادر مي‌كند آن وقت سعيد تاجيك را كه فردي بسيجي و انقلابي است را به هشت ماه زندان، ۶۰ ضربه شلاق تعزيري و بركناري از شغل وا مي‌داريد.


وي با اشاره به اينكه عملكرد مرتضوي در ضبط نشست خود با فاضل لاريجاني غيرقانوني بود و قوه قضائيه بايد پيگير اين مسئله باشد، عنوان كرد: كار آقاي احمدي‌نژاد نيز در پخش فيلم فاضل لاريجاني و مرتضوي در مجلس شوراي اسلامي و در جريان استيضاح وزير كار بسيار غيرمنطقي، غيرعاقلانه، اشتباه محض و بر خلاف خط مشي و مصالح نظام بود. 


اين استاد دانشگاه تاكيد كرد: سران دو قوه بايد از محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ايران عذرخواهي كنند چرا كه همزمان با ايام الله دهه فجر شيريني سي و چهارمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را به كام ملت شهيدپرور ايران تلخ كردند. 


سردار قاسمي يادآورشد: در اينجا لازم ميدانم از برخي رسانه هاي خبري كه با بصيرت وارد ميدان شدند به دليل عدم پوشش خبري روساي دو قوه در جهت آرامش فضاي سياسي كشور تشكر و قدرداني كنم چرا كه به خواسته رهبري مبني بر اينكه هر گونه آشفتگي در فضاي سياسي كشور تا زمان برگزاري انتخابات خيانت به كشور و مردم است، لبيك گفتند.



تاریخ انتشار : 18 بهمن 1391, 18:43



» اخبار مرتبط:

  • نماينده مجلس با اشاره به احتمال لغو استيضاح وزير كار: پشت پرده معامله‌اي در جريان است
  • امضاي 164 نماينده مجلس پاي تقدير نامه مرتضوي !!!
  • شريعتمداري: چرا فاصل‌لاريجاني دستگير نشد؟
  • رئيس ديوان عدالت اداري: سعيد مرتضوي از هفته آينده هيچ سمتي در سازمان تامين اجتماعي ندارد
  • تغييرات جديدوشوك‌آور دردولت!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟