مشروح اخبار


» 70 جوان برتر ادارات گچساران تجلیل شدند



عصر دیروز و با حضور جمعی از مسئولان گچساران و اقشار مختلف مردم مراسم تجلیل از جوانان برتر ادارات این ادارات در سال 91 برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در این مراسم اظهار کرد: فرایند انتخاب جوانان برتر ادارات گچساران طی فراخوانی که به این ادارات ارسال شده بود، صورت گرفت.

اسماعیل پناهپوری افزود: افراد انتخاب شده بر اساس معیارهای ادارات مربوطه در سال گذشته، دارای بیشترین امتیاز در امور فرهنگی، علمی، هنری و کارآفرینی هستند.

وی افزود: امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گچساران در نظر دارد در طی سال با دعوت از تمامی متخصصان جوان فعالیت‌های آنها را در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، و هنری ثبت و این توانمندی‌ها را در جشنواره علی اکبر(ع) اعلام کند.

خبرنگاران فارس گچساران تجلیل شدند

پناهپوری تصریح کرد: گچساران از ظرفیت بالای نیروی انسانی جوان برخوردار بوده که این امر انتخاب جوان برتر از میان استعداد‌های فراوانی که در این شهرستان وجود دارد، را سخت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: با طراحی بانک اطلاعاتی که توسط امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گچساران صورت گرفته است از این پس معیارهای انتخاب جوانان برتر براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان و با محوریت جشنواره حضرت علی اکبر (ع)  صورت می‌گیرد.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از 70 جوان برتر گچسارانی در زمینه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد که خبرنگاران فارس در گچساران نیز از جوانان برتر این شهرستان در سال 91 معرفی شدند.

به گزارش فارس با قرائت اسامی افراد برتر ادارات و عدم حضور آنها در این مراسم فرماندار گچساران از متولیان این مراسم خواست تا نام این افراد از لیست خادمان و افراد برتر حذف شود.




تاریخ انتشار : 11 تیر 1392, 01:08



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار جوان گچساران !!:ادارات گچساران اداراتی پیر هستند
  • مرصاد دهدشت قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان گچساران شد
  • جوانی از بهمئی جوان برتر کشورشد
  • شهردار گچساران مدیر برتر کهگیلویه وبویراحمد درثبت وقایع حیاتی شد
  • تیم واترپلو نفت و گاز گچساران برنده مسابقه با شهبازی زنجان اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟