مشروح اخبار


» سرقت اينترنتي از دوست دوران خدمت سربازي



رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد گفت : فردي که از حساب بانکي دوست دوران خدمت سربازي خود براشت غير مجاز مي کرد ، دستگير شد .  

به گزارش پايگاه خبري...


رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد گفت : فردي که از حساب بانکي دوست دوران خدمت سربازي خود براشت غير مجاز مي کرد ، دستگير شد .  

به گزارش پايگاه خبري تحلیلی راک نیوز به نقل از پليس، سرهنگ "سيد عبدالمطلب مرتضويان" صبح امروز با اعلام اين خبر افزود: در راستاي رسيدگي به يک فقره پرونده واصله از دادسراي عمومي وانقلاب شهرستان بويراحمد با موضوع برداشت غير مجاز از حساب بانکي مربوط به احدي از شهروندان ياسوجي ، مراتب بلافاصله در دستور کار تيم عملياتي پليس فتا استان قرار گرفت.

وي تصريح کرد : ماموران با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي ضمن رصد و پايش مستمر فضاي مجازي و همچنين تحقيقات گسترده در اين راستا موفق شدند عامل سرقت از حساب شاکي را شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ مرتضويان اضافه كرد: با ارائه مستندات و ادله كارشناسان پليس، متهم به جرم خود معترف و اذعان داشت در زمان خدمت سربازي با شاکي که دوست و هم خدمتي بوديم با سوء استفاده از اعتماد وي ، اطلاعات حساب دوست خود را اخذ و اقدام به برداشت غير مجاز از حساب وي مي كرده است.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد در پايان به متخلفان فضاي سايبر هشدار داد: پليس فتا اشرافيت کامل بر محيط اينترنت و فضاي سايبري دارد و هيچ تخلفي نمي تواند از چشم تيز بين ماموران اين پليس در امان بماند .



تاریخ انتشار : 13 تیر 1392, 13:36



» اخبار مرتبط:

  • سرقت اينترنتي با شگرد سوء استفاده از روابط فاميلي
  • بازداشت فردی که به همکارش خیانت کرده بود
  • سرقت از حساب همکار قدیمی !
  • حرکت ناپسند دختر جوان 17 ساله با پدرش
  • سارق اينترنتي به حساب دايي مرحوم خود رحم نکرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟