مشروح اخبار


» بازداشت فردی که به همکارش خیانت کرده بود



در پي شکايت فردي در شهر ياسوج  شناسايي متهم در دستور کار پليس  استان کهگيلويه و بويراحمد قرار گرفت.شاکي نيز با ديدن شماره تلفن عنوان کرد که اين خط تماس متعلق به همکارم است.

فردي که با سوء استفاده از اعتماد همکار خود بصورت اينترنتي از حساب وي برداشت کرده بود ، توسط پليس فتا ياسوج دستگير شد.

 

به گزارش پايگاه خبري راک نیوز به نقل از  پليس ، در پي شکايت فردي در شهر ياسوج مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش ، شناسايي متهم در دستور کار پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است، پس از اقدامات فني و تخصصي از سوي پليس فتا، خط تلفن همراه متهم شناسايي و مشخص شد کليه تراکنش ها از طريق آن صورت گرفته؛ از سوي ديگر، شاکي نيز با ديدن شماره تلفن عنوان کرد که اين خط تماس متعلق به همکارم است.

سرهنگ "مرتضويان" رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد در اين خصوص اظهارداشت: ماموران پرونده در بررسي هاي خود دريافتند برداشت هاي مذکور به صورت خريد کارت شارژ تلفن همراه و از طريق تلفن بانک بوده که با انجام يک سري تحقيقات تخصصي پيچيده، عامل برداشت ها شناسايي و در شهر ياسوج دستگير شد.

متهم در تحقيقات پليسي اعتراف کرد که از همکاران شاکي است که مدتي قبل براي برداشت مقداري وجه، کارت عابر بانک خود را در اختيارم قرار داده بود اما من با سوء استفاده از اعتماد وي، ضمن فعال کردن رمز دوم، از حساب بانکي همکارم به صورت اينترنتي برداشت کردم.

رييس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد به شهروندان هشدار داد تا رمز دوم و اطلاعات مالي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1392, 17:01



» اخبار مرتبط:

  • سرقت اينترنتي با شگرد سوء استفاده از روابط فاميلي
  • سارق اينترنتي به حساب دايي مرحوم خود رحم نکرد
  • سرقت اينترنتي از دوست دوران خدمت سربازي
  • حرکت ناپسند دختر جوان 17 ساله با پدرش
  • سرقت از حساب همکار قدیمی !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟