مشروح اخبار


» سرقت اينترنتي با شگرد سوء استفاده از روابط فاميلي



فردي كه با سوء استفاده از اعتماد فاميلي از حساب بانكي اقوام خود سرقت مي كرد، توسط پليس فتاي كهگيلويه و بوير احمد دستگير شد.

فردي كه با سوء استفاده از اعتماد فاميلي از حساب بانكي اقوام خود سرقت مي كرد، توسط پليس فتاي كهگيلويه و بوير احمد دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ"مرتضويان"رئيس پليس فتاي استان کهگيلويه و بويراحمد در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: در پي مراجعه يكي از شهروندان به پليس فتا مبني بر برداشت وجه از حساب بانکي وي، ماموران اين پليس تحقيقات خود را براي رسيدگي به اين پرونده آغاز كردند.

وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد کليه برداشت‌ها براي خريد اينترنتي و کارت شارژ تلفن بوده است.

رييس پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد ادامه داد: کارشناسان با انجام اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي متهمي شدند که با جلب اعتماد شاكي، ضمن دسترسي به رمز اينترنتي اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي كرده است.

سرهنگ مرتضويان گفت: ضمن هماهنگي با مقام قضايي جهت تكميل تحقيقات، متهم به اين پليس احضار شد.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: متهم در تحقيقات پليسي با مشاهده ادله و مدارك ارائه شده به جرم خود اعتراف و چگونگي دسترسي به اطلاعات حساب بانکي شاکي را سوء استفاده از روابط فاميلي بيان کرد.

رييس پليس فتاي کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه اطّلاعات حساب بانکي شما با اهمّيّت است، تاكيد كرد: در حفظ و نگه­داري آن، کوشا باشيد.

سرهنگ مرتضويان با تاكيد براينكه از نوشتن رمز عبور در کنار کارت خودداري کنيد،به شهروندان توصيه كرد: کارت و رمز عبور خود را جهت دريافت وجه در اختيار افراد ناشناس قرار ندهيد.



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1391, 22:45



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت فردی که به همکارش خیانت کرده بود
  • سرقت اينترنتي از دوست دوران خدمت سربازي
  • سرقت از حساب همکار قدیمی !
  • سارق اينترنتي به حساب دايي مرحوم خود رحم نکرد
  • حرکت ناپسند دختر جوان 17 ساله با پدرش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟