مشروح اخبار


» ورزشکاران استان شایستگی حضور در تیم های ملی را دارند



به گزارش راک نیوز به نقل از فارس ،غلام‌محمد زارعی  اظهار داشت: حمایت جدی و عملی از ورزشکاران و استعدادهای ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌هایم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: استعدادهای ورزشی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد قابل انکار و گذشت نیست و خود می تواند به‌عنوان یک پتانسیل مهم از آن بهره برد.

وی بیان داشت: جوانان خلاق و پر استعدادی در نقاط مختلف این استان وجود دارد که تنها به کمی حمایت مادی و معنوی نیاز دارند تا فرصت یابند خود را به سطح اول ورزش مملکت نشان دهند.

زارعی نگاه منطقه‌ای و بخشی را در حوزه نمایندگی برازنده مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد ندانست و گفت: وقتی صحبت از پیشرفت و توسعه می‌شود باید نگاهی جامع و فراگیر داشت تا اضلاع توسعه در یک استان متناسب با هم رشد و توسعه یابد.

وی تاکید کرد: هرگز نگاه بخشی و منطقه‌ای در حمایت و پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های این استان نخواهم داشت تا با وحدت و همدلی در کنار سایر همکارانم در دو حوزه دیگر نمایندگی استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای مؤثرتر و بهتری برای مردم انجام شود.

 

 

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی شناسایی، حمایت و معرفی ورزشکاران و جوانان مستعد به‌ویژه در رشته پرطرفدار فوتبال را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و قول داد تا به‌گونه‌ای عمل کند که مردم به صورت ملموس این حمایت‌ها را از جوانان مستعد ببینند.

 زارعی حضور قدرتمندانه تیم شهرداری یاسوج را در مقابل قدرت‌های فوتبال کشور تنها نمونه‌ای از استعدادهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد دانیت و تاکید کرد: تیم شهرداری یاسوج با کمترین امکانات بهترین نتایج را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه برای کسب نتیجه مطلوب باید امکانات و مدیریت همسو شود، گفت: راهی نداریم جز اینکه از استعدادهای جوانان خود در زمینه‌های مختلف حمایت کنیم تا به فعلیت برسند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خود را حامی جدی استعدادهای ورزشی و ورزشکاران ساماندهی شده در این استان خواند و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها این موضوع را به عنوان یک مطالبه مردمی همواره از من بخواهند.

زارعی گفت: نباید اجازه دهیم استعدادی در یک روستای این استان به لحاظ نبود یک حامی و پشتیبان، کور شود و هرگز به فعلیت نرسد.




تاریخ انتشار : 29 فروردین 1391, 09:44



» اخبار مرتبط:

  • قبایی‌زاده رئیس هیئت بوکس کهگیلویه و بویراحمد شد/کاندید بدون رقیب
  • نفراول شورای شهر یاسوج چه وعده ای داد.
  • تجلیل ازمدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمد
  • رییس جدید هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مهم‌ترین مشکل درورزش فوتبال استان نبود اسپانسر میباشد/دربررسی دستاوردهای فوتبال مطرح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟