مشروح اخبار


» نگرانی مردم از نوسانات برق در لنده



حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لنده با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تکبر تقوا و ایمان انسان را زایل کرده و موجبات دوری از همدیگر را فراهم می‌سازد.

وی افزود: این معضل که دامن‌گیر انسان بوده راه‌های نجاتی از جمله توجه به کوچکی خود در برابر هستی، پیش قدم شدن در سلام کردن، پرهیز از ریا داشته که باید مؤمنان واقعی دست به دامان آن شوند.

امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: وفات حضرت خدیجه‌(س) شوک بزرگی بر نهضت اسلامی وارد ساخت.

کیانی‌اصل تصریح کرد: این بانوی گرامی که ام‌المؤمنین لقب گرفته همه سرمایه و زندگی خود را در راه اعتلای اسلام خرج نمود.

وی افزود: مرگ این بانوی گرانقدر به عنوان یکی از حامیان اصلی دین اسلام ، نقش‌ بسزایی در گرایش مردم به اسلام و پیشبرد اهداف نهضت اسلامی داشته‌ است.

خطیب جمعه لنده گفت: حضرت خدیجه(س) دارای شخصیتی والا و منحصر به فرد و در راه اسلام و مسلمین سرمایه‌ خود را هزینه و همگام پیامبر در راه خدمت به اسلام تلاش می‌کرد.

کیانی‌اصل با اشاره به محاصره اقتصادی پیامبر در شعب ابیطالب و نقش حضرت خدیجه در سربلند بیرون آمدن از آن محاصره اقتصادی ، اذعان داشت: امروز کشور ایران اسلامی نیازمند حرکت و پویایی امثال حضرت خدیجه که سرمایه‌های فراوانی‌ دارند بوده و در این زمینه باید تلاش‌های فراوانی انجام داد. 

alt

امام جمعه لنده به هفته اکرام ایتام اشاره کرد و گفت: همه مسلمانان باید دست به دست هم داده تا فقر و محرومیت را از جامعه اسلامی دور سازند.

وی افزود: امام حسن(ع) در طول زندگی پر خیر و برکت خود 3بار اموال و دارایی‌اش را در میان مسلمانان تقسیم کرد.

وی، توجه به ایتام را یک ضرورت اجتماعی خواند و ابراز کرد: با انفاق قسمتی از سرمایه خود می‌توان زندگی را در کام ایتام و مستمندان شیرین کرد.

کیانی‌اصل در ادامه به بحث نوسانات برق در لنده اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به فصل گرما و ایام ماه مبارک رمضان مردم از نوسانات برق در این شهرستان نگران هستند. 

alt

وی افزود: شدت گرما به حدی است که توان روزه‌داران را بریده و اگر برق نوسان داشته باشد دیگر تحمل آن برای روزه‌دار غیر ممکن خواهد بود.

امام جمعه لنده در پایان با اشاره به هفته بهزیستی از خدمات این سازمان در شهرستان لنده تقدیر کرد و گفت: برنامه‌های خوبی در این هفته اجرا شده که نشان از پویایی و تحرک این سازمان دارد.




تاریخ انتشار : 29 تیر 1392, 03:19



» اخبار مرتبط:

  • امام جمعه جدید لنده معرفی شد
  • استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد
  • خدیجه بانوی بزرگ کرامت وخورشید احسان
  • مأمور اداره برق لنده جان خود را از دست داد
  • هشداریک مقام مسئول :افزایش نگران‌کننده ناامنی‌ها در لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟