مشروح اخبار


» توصیه استاندار برای شورای شهر: یکی مثل سقاییان‌نژاد را برای شهردار انتخاب کنید



سیدحسین صابری ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانداران این استان و نمایندگان مردم گچساران و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 40 ماه افتخار خدمت به مردم را به عنوان شهردار داشته‌ام و تجربه کمی در این خصوص ندارم.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ سیدحسین صابری  در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانداران این استان و نمایندگان مردم گچساران و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 40 ماه افتخار خدمت به مردم را به عنوان شهردار داشته‌ام و تجربه کمی در این خصوص ندارم.

صابری در ادامه به برخی توفیقات و ناکامی‌ها در شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهرداران کارآمد است که می‌تواند کمک بزرگی به پیشبرد اهداف کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نمونه‌ای از این انتخاب خوب اشاره و با بیان این‌که شهردار خوب موجب اعتماد مردم به شوراها می‌شود، تصریح کرد: 14 سال است که شهردار اصفهان در حال خدمت به این مردم است و همین موجب اعتماد مردم به شهرداری و شورای اسلامی آن شهر شده است.

صابری افزود: دولت فعلی در ابتدای شروع به کار قصد داشت تا از حضور سقاییان‌نژاد در کابینه به عنوان وزیر علوم استفاده کند که شورای شهر در آن روز چنین اجازه‌ای را نداد و شهر اصفهان را از وجود چنین نیروی متعهد و متخصصی محروم نکردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر عکس این قضیه در کلانشهرهایی هم در طی یک دوره چهار ساله شش شهردار تغییر کرده که تغییرات زیاد هم به نفع شهر و شهروندان نیست.

رئیس شورای اداری این استان از تبدیل رقابت‌های انتخاباتی در این برهه به رفاقت‌ها گفت و افزود: اگر رفاقت ایجاد نشود هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

صابری اهتمام شوراها به کارهای فرهنگی و امور مذهبی را پایه و اساس هرگونه اقدامی دانست و گفت: زباله‌ای که در خیابان ریخته می‌شود و گلی که از شاخه‌ای در یک پارک چیده می‌شود و همه مشکلاتی که در امور شهری با آن‌ها مواجه هستیم، به همین عدم توجه به موضوعات معنوی و مذهبی توسط ما مسئولان برمی‌گردد./فارس



تاریخ انتشار : 30 تیر 1392, 00:38



» اخبار مرتبط:

  • شهرداران شهرهای چرام و سوق در کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • شهردارقلعه رئیسی درکهگیلویه منصوب شد.
  • صبح امروز؛شهردار جدید بهمئی معرفی گردید
  • با کسب اکثریت آرا :شهردار لنده معرفی شد
  • هیئت رئیسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟